Effie® Awards България представи състава на журито за 2024 година
Секция: ИКОНОМИКА
01 Октомври 2024 17:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Effie® Awards България представи състава на журито за 2024 година

/КРОСС/ За седемнадесета поредна година професионалисти с доказан опит ще оценяват най-ефективните маркетингови комуникации на Effie Awards България 2024. Конкурсът фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В тазгодишното издание са въведени и две нови категории: Business-to-Business и Digital.

В състава на журито са включени 22 представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни проучвания и независими консултанти. Това са: Анастасия Томешкова (Директор Бизнес Трансформации - Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria), Ангел Искрев (Творчески директор - proof.), Анелия Мирчева (Senior Client Marketing Manager - Visa Europe), Богдан Богомилов (Независим експерт), Велимира Петрова (Директор „Продажби" - bTV Media Group), Веселин Димитров (Главен редактор - Forbes България), Виктория Станчева (Brand Marketing Manager - Fashion Days България), Гергана Иванова (Управляващ партньор - The Smarts Group), Грета Колева (Управляващ директор - Graffiti BBDO и Proximity Sofia), Десислава Топалова (Маркетинг Мениджър Телевизионни канали - Nova Broadcasting Group), Елена Колева (Изследователски директор - Pragmatica), Зорница Тодорова (Mениджър за България - New Age Media / Cinema City Bulgaria), Иван Киров (Chief Stategy Officer - McCann Sofia), Иво Алтънов (Управляващ директор - Noble Graphics), доц. д-р Кристиян Постаджиян (Преподавател по реклама - Нов български университет), Марчела Абрашева (Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа - Kantar), Петя Балаука (Marketing Director, The Coca-Cola Company, Bulgaria), Светлана Димитрова (Бизнес коуч и маркетинг консултант), Силвия Костова (Директор „Корпоративни комуникации и маркетинг" - Пощенска банка), Стоян Михайлов (Управляващ партньор - Джънкшън България), Таня Савова (Client Service Director - HUMAN), Юлиан Добрев (Основател и директор анализи - BluePoint Research and Consulting).

Представяне на журито на конкурса Effie България може да бъде разгледано тук.

Крайният срок за подаване на заявки за участие в конкурса изтича на 7 октомври 2024 г. Кандидатурите ще бъдат оценявани през октомври и ноември, а победителите ще бъдат обявени по време на официална гала церемония, която ще се състои на 28 ноември 2024 г.

Комуникационни кампании и маркетингови активности имат възможност да се включат в състезанието в различни секторни и специални категории, като всяка изисква индивидуално подаване на заявка. Повече информация за регламента и таксите за участие е публикувана на www.effiebulgaria.org.

Наградите Effie безспорно са световно признат и най-висок стандарт за успешна комуникация на всеки бранд. Конкурсът е и глобален символ за ефективна комуникация и отличава най-иновативните комуникационни решения. Отворен е за всички агенции и търговски марки, които искат да бъдат признати за своите най-ефективни маркетингови усилия и са се откроили с постигнали реални, измерими резултати.

Конкурсът Effie® Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации - идеите, които работят.

Конкурсът Effie България се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group и bTV Radio Group - генерални медийни партньори, и Visa - златен спонсор.


За наградите Effie:

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

За повече от 50 години спечелването на Effie се превърна в световен символ на постижение. Днес Effie празнува ефективността си в световен мащаб с над 55+ програми, обхващащи 125+ пазара, включително Global Effie, регионални програми в Азиатско-тихоокеанския регион, Африка/Близкия изток, Европа и Латинска Америка и национални програми на Effie.

Стартирал през 2011 г., Effie Index разкрива най-ефективните агенции, клиенти и търговски марки в световен мащаб, регионално, на местни пазари и в продуктови категории. Индексът предоставя проницателен поглед върху това кой стои зад идеите, които работят по целия свят.

В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Effie® и логото "E" са регистрирани марки на Effie Worldwide, Inc. и се използват с лиценз от БАКА. Всички права са запазени.

За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте Effie Awards Bulgaria в социалните мрежи за повече новини.