/КРОСС/ На 1 октомври LG Electronics обяви победителите от webOS TV хакатон, който се проведе предходната седмица на LG webOS Summit. Събитието беше насочено към AI решенията и гейминг услугите с цел да намери начини да разшири категорията игри на Smart TV.
Програмисти от цял свят се записаха за участие в технологичния конкурс, за да представят идеите си за приложения или услуги, които да могат да се използват на webOS смарт телевизорите на LG във всеки дом, като така да разнообразят и подобрят гейминг изживяването.
Подадените кандидатури надхвърлиха триста, получени от повече от 50 държави, като финалистите бяха поканени да презентират на сцената пред панел от специалисти на LG и над 300 компании, лидери на пазара. Тримата победители ще имат възможността да работят с екипа на LG, за да разработят идеите и възможностите за имплементираме на решения за бизнеса на webOS. Също така ще продължат работа и по гейминг решенията за LG телевизорите до юни 2025 г. Трите най-добри идеи получиха и парична награда от 100 000 $ за първо място, 80 000 $ за второ и 50 000 $ за трето място.
Първо място: The Quest of Sunflower от Couchplay
Страхотна приключенска игра, базирана на история, създадена от изкуствен интелект със зашеметяваща графика, завладяващи звукови ефекти и начин на игра, в който може да се включи цялото семейство.
Второ място: Signs of Magic от Lukas Klingsbo
Действието се развива във вълшебен свят и проследява историята на магьосницата Еловен, която се бори с нападащите я създания, наречени Astromentals. Платформата използва сензорите на LG Magic Remote, за да създаде реалистично изживяване по време на игра.
Трето място: Thormdeil: Into the Unknown от TV Games
Първият single-player RPG, изработен специално за платформата на смарт телевизорите, който включва сезонно, генерирано от изкуствен интелект, съдържание. Играчите ще могат да обикалят из тъмни пещери, да оцеляват при различни условия и да разкриват дълбоко пазени тайни.
"Количеството на участниците и идеите, които кандидатстваха, е доказателство за покачващия се интерес към изкуствения интелект и гейминг съдържанието," споделя Крис Джо, старши вицепрезидент на отдел „Платформи" в LG Home Entertainment Company. "Вече не просто гледаме телевизия. Ролята на разработчиците да подобряват живота на милиони потребители у дома е огромна, затова LG планира да провежда това събитие всяка година, за да насърчава работата по приложенията на webOS.
# # #
За LG Electronics, Inc.
LG Electronics е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен човешки ресурс от над 74 000 души. Четирите бизнес подразделения на LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions - са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година. LG е водещ производител на потребителски и търговски продукти като телевизори, електродомакински уреди, климатична техника, монитори, роботи в сферата на услугите, автомобилни компоненти, както и висок клас брандове като LG SIGNATURE и LG ThinQ, познати по целия свят. За повече информация относно LG Electronics, моля, посетете www.LGnewsroom.com.