България и Германия засилват партньорството в туризма с нови инициативи и стратегически инвестиции в маркетинг кампании
Секция: Туризъм
10 Октомври 2024 16:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
България и Германия засилват партньорството в туризма с нови инициативи и стратегически инвестиции в маркетинг кампании

/КРОСС/ Министърът на туризма Евтим Милошев и посланикът на Германия в България Ирене Мария Планк проведоха среща, насочена към укрепване на партньорството в туризма между двете страни. Разговорът, в който участваха и представители на ключови германски компании в туристическия и авиационния сектор, включително Франк Кванте, главен изпълнителен директор на „Фрапорт", Велкен Белман от SunExpress и Мориц Зайлер, ръководител на икономическия отдел на германското посолство, очерта стратегически възможности за съвместно развитие. Основните теми на дискусията включваха увеличаване на броя на немските туристи в България и разширяване на маркетинговите усилия за популяризиране на българското Черноморие на германския пазар.

Министър Евтим Милошев акцентира на водещата роля на Германия като първи външнотърговски партньор на България и подчерта значението на дългогодишната емоционална връзка, която германските туристи имат с българското Черноморие. Той увери, че Министерството на туризма е ангажирано с целенасочени действия да възстанови и увеличи броя на немските туристи. „Нашата мисия е да реализираме ефективна реклама на България като предпочитана дестинация и да върнем немските туристи у нас на нивата, на които заслужават да бъдат", заяви министърът.

Посланик Ирене Мария Планк изрази своето възхищение от разнообразието на туристическите възможности в България и подчерта, че страната ни има много възможности. Планините, СПА туризмът и богатите кулинарни традиции представляват огромен потенциал за привличане на германски туристи. Тя заяви, че сътрудничеството в областта на туризма между България и Германия е истински успех, въпреки глобалните предизвикателства.

Министър Милошев подчерта и предимствата на България като сигурна и спокойна туристическа дестинация, която предлага множество различни форми на туризъм. „С културния туризъм и богатството от термални извори и СПА курорти, имаме уникалната възможност да привличаме туристи и през месеците май и септември", допълни той.

Велкен Белман, представител на SunExpress, коментира важността на стратегическите партньорства за развитието на немскоезичния пазар и съобщи, че съвместно с Electra Airways са осигурени 200 хиляди седалки за полети до България за летния сезон през 2025 г. „Нашето споразумение с Electra Airways, което среща и голямата подкрепа на Фрапорт, е за три години, като през първата година планираме два полета до черноморските ви летища, през втората четири, а през третата седем. Виждаме изключителната възможност, която страната ви предоставя и сме готови да възобновим България като водеща дестинация за немските туристи", заяви Белман.

Министър Милошев подчерта значимостта на тези усилия и изрази готовност да предостави подкрепа за реализиране на проекти, които ще допринесат за по-голям немски туристически поток към България. Той изтъкна, че инвестициите в маркетинг, инфраструктура и сигурност са основни приоритети, които ще позволят на българския туризъм да постигне дългосрочен растеж и да привлича все повече немски туристи през следващите години.

Пресцентър на Министерството на туризма