Българският туристически съюз и Yettel запознаха ученици с дигиталната версия на 100-те национални туристически обекта
Секция: БЪЛГАРИЯ
14 Октомври 2024 16:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Българският туристически съюз и Yettel запознаха ученици с дигиталната версия на 100-те национални туристически обекта Близо 600 младежи се включиха в традиционния поход за ученици до Черни връх, организиран от БТС и Столична община

/КРОСС/  Близо 600 ученици от София се включиха в традиционния поход до Черни връх, организиран от Българския туристически съюз (БТС) и Столична община с подкрепатa на Yettel. По време на събитието младежите се запознаха с дигиталната версия на движението „Опознай България - 100 национални туристически обекта", дело на БТС и Yettel, и участваха в игра за тематични награди. 

Целта на мероприятието е да популяризира природните и културно-историческите забележителности в България, както и да повиши образованието      и базовите умения на децата за туризма сред природата, насърчвайки активния начин на живот сред младото поколение.

Участниците в похода бяха приветствани от председателя на БТС Венцислав Венев пред хижа „Алеко", където бяха раздадени почетните значки и грамоти на Юношеския туристически съюз и започна изкачването на Черни връх. Децата се запознаха отблизо с дигиталната версия на Националното движение „Опознай България - 100 национални туристически обекта", която позволява събирането на виртуални печати от посетените обекти като алтернативна версия на традиционните печати върху хартия. Най-активните младежи веднага изтеглиха приложението на своите мобилни устройства и сканираха QR кода на хижа „Алеко" - обект №74 от списъка. Част от учениците поканиха и свои приятели да се присъединят към приложението и така получиха шанс да участват в томболата.

Приложението на Yettel е безплатно и достъпно за потребителите на всички мобилни оператори в страната. То събира най-важната и полезна информация за посетителите, като за някои обекти представя завладяващо видео и аудиосъдържание, което прави забележителностите на България по-достъпни и разбираеми. Yettel въведе и серия от тематични предизвикателства като „Турист" и „Софиянец", с които насърчава потребителите да събират все повече печати, отключвайки различни постижения, а участниците получават значки и специални награди при достигане на определена цел. Проектът продължава да се развива, като непрекъснато обогатява функционалностите и съдържанието, които предлага.

За Yettel:

Yettel България, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има има над 1900 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на България. В изпълнение на своята мисия да бъде най-доброто място за покупка и притежание на устройства, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от премиум продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване. 

За Българския туристически съюз: 

Българският туристически съюз е доброволно, независимо, непартийно и неправителствено движение за насърчаване на различни форми на социалния туризъм и активния отдих с над 128-годишна история. Националното движение „Опознай България - 100 национални туристически обекта" е създадено по инициатива на БТС през 1966 г. и е без аналог в България и чужбина. С годините движението се утвърждава като успешен пример за популяризиране на най-значимите културно-исторически и природни обекти у нас. Всяко посещение на регистрираните обекти се удостоверява с печат или марка в туристическата книжка, издадена от Българския туристически съюз. Ежегодно над 20 хиляди български и чуждестранни туристи се сдобиват със своите туристически книжки, а днес притежатели на „златни значки" у нас са над 8900 души.