/КРОСС/ Лидл България даде старт на интересна игра в приложението Lidl Plus, която предоставя възможност на клиентите да спечелят билет за предстоящия „Forever Young: Фестивал на дълголетието". Събитието ще се проведе на 26 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов", Sofia Tech Park. В периода от 14 до 20 октомври всеки, който закупи продукт от собствената марка на смарт ритейлъра Vemondo и сканира своята Lidl Plus карта на касата в магазин на Lidl, може да участва в жребий за един от петте безплатни пропуска за пълната програма на фестивала или един от 50-те пропуска за EXPO зоната.
Фестивалът предлага богата програма с над 30 лекции на теми като здравословно дълголетие, психично и неврологично здраве, биохакинг, хранене, антиейджинг, изкуствен интелект и физическа издръжливост. Специално внимание ще бъде отделено на панела „Хранене за по-дълъг живот", в който участие ще вземе Евелина Георгиева, ръководител „Осигуряване на качеството" в Лидл България. Тя ще сподели експертните си познания и ще разгледа темата за осъзнатото хранене и връзката му с дълголетието.
Гостите с пълен достъп до събитието ще имат възможност да се насладят на вкусни и здравословни рецепти, специално приготвени според принципите на Планетарната диета. Посетителите на EXPO зоната ще могат да видят и интерактивната инсталация #ХраненеСмисъл, където ще получат полезни съвети за здравословно и осъзнато хранене и ще научат основите на планетарния хранителен режим, който ни показва как всяка #ХапкаСмисъл е важна за нашето здраве и за опазването на околната среда.
През 2023 Lidl обнови своята Политика за осъзнато хранене. В допълнение на досегашните усилия за намаляване на добавените сол и захар в рецептите на продуктите от собствените си марки, премахването на МОМ от колбасите, предлагането на плодове и зеленчуци, проверени за над 700 вида остатъка от пестициди и др., Лидл България прие и нови по-амбициозни мерки. Съобразявайки последните глобални научни изследвания на водещи експерти в областта, ритейлърът се ангажира да работи още повече в посока увеличаване на растителния и пълнозърнестия асортимент и предприе сериозни действия по отношение на детския маркетинг. Целта на компанията е да предложи на клиентите си оптимална гама от продукти за по-осъзнат и устойчив начин на живот.
Смарт ритейлърът допълни оперативните си мерки и с информативната кампания #ХраненеСмисъл, за да повдигне широк обществен разговор за осъзнатото хранене с мисъл за здравето ни, но и за това на планетата ни.
Повече информация за фестивала и пълната му програма може да намерите на https://longevityfest.net/.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 131 магазина в 57 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.