Yettel представя „Смарт майстор“ – домашния асистент за неочакваните битови ситуации
Секция: Технологии
22 Октомври 2024 10:24
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Yettel представя „Смарт майстор“ – домашния асистент за неочакваните битови ситуации

/КРОСС/ Yettel предлага иновативно решение за справяне с неочакваните домашни повреди и аварии с новата услуга „Смарт майстор" в партньорство с Allianz Partners. Независимо дали става въпрос за загубен ключ, счупена пералня или внезапен теч, услугата „домашен асистанс" е на разположение 24/7, за да осигури професионална помощ точно когато е най-необходима. С нея Yettel улеснява справянето с водопроводни проблеми, повреди в електрическата система и много други домашни неуредици.

„Смарт майстор" обхваща широк спектър от битови аварии. В случай на нужда от спешен ремонт на водопровод или електрическа инсталация, поява на вредители или ако отоплителната система спре да работи в най-неподходящия момент, услугата гарантира бърза реакция и професионално съдействие. В допълнение, абонаментът включва поправка на основни домакински уреди като перални, хладилници, готварски печки или телевизори, не по-стари от 5 години и не по-скъпи от 2,500 евро. Всяка от тези услуги е достъпна през един-единствен телефонен номер, като клиентът не трябва да се грижи за координацията или търсенето на специалист - при необходимост, колцентърът е на разположение денонощно, за да организира посещение на адреса.

Новата услуга се активира лесно от приложението на Yettel или на място в магазин на оператора. Абонаментът е на цена от 4.99 лв. на месец с ДДС за един адрес, като осигурява до четири заявки за съдействие годишно, всяка с лимит до 250 евро. Така при авария, като например повреда на ключалката или запушен канал, за клиента има предвидимост, тъй като разходите за посещение, труд и резервни части (до 25 евро) са включени в абонамента и може да бъде сигурен, че помощта ще дойде бързо. Едно от големите предимства на услугата е, че осигурява покритие в цялата страна, независимо къде се намира имотът. Клиентите могат да включат неограничен брой адреси - жилища или малки бизнес обекти, като всеки абонамент важи за един адрес.

Услугата се предоставя от AWP Austria GmbH, австрийско дружество, част от Allianz Worldwide Partners SAS Paris, специализирано да предоставя домашен асистанс, които изпращат професионалисти на място, за да се погрижат за възникнал проблем.

Повече информация за услугата клиентите могат да открият на сайта на оператора.