Над 200 български производители се включиха във фермерските пазари на Lidl през тази година
Секция: БЪЛГАРИЯ
24 Октомври 2024 13:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 200 български производители се включиха във фермерските пазари на Lidl през тази година Всяко от 14-те събития през годината бе посетено от над 3000 души

/КРОСС/ 211 български фермери взеха участие във фермерските пазари, организирани от Лидл България през 2024 г., което представлява ръст от близо 30% спрямо предходната година.

Тази година се включиха фермери от 119 населени места, като 51 от тях взеха участие за първи път.

„За нас в Lidl фермерските пазари са възможност да осигурим достъп на нашите клиенти до повече качествени български продукти. От друга страна, те са платформа, която среща малките местни производители директно с клиентите. Успехът на този формат се потвърждава и от сериозния ръст от 80% при оборота на всеки пазар спрямо пазарите от миналата година. Получаваме и множество запитвания от страна на посетителите, но и на фермери, които проявяват желание за участие. Всичко това ни мотивира да продължим да развиваме тази инициатива и занапред", заяви Станислав Колев, директор „Продажби и Логистика" регионално дружество Равно поле в Лидл България.

Фермерските пазари на Lidl за поредна година се радваха на висок клиентски интерес. Всяко от 14-те издания през 2024 г. бе посетено от над 3000 души. Освен достъп до фермерски и занаятчийски продукти, пазарите предоставят възможност на посетителите да се комуникират директно с производителите, да получат интересна информация за предлаганите продукти, начина и региона на производство и др. .

„Благодарна съм на Lidl за възможността да стигна до крайния клиент на моята продукция. Директната продажба и разговора с клиента дава възможност да видиш как се приема твоя продукт на пазара, да разбереш търсенето на потребителя, да получиш оценка за качеството на предлаганата стока и дали тя е ценово приемлив за клиента. Това, че след пазарите клиентите ми се обаждат по телефона да споделят задоволството от покупката и правят директни поръчки е най-добрият резултат от участието ми", сподели Стефка Малчева, производител на мед и пчелни продукти.

„Отчитаме участието във фермерските пазари на Lidl като успешно. Спечелихме не само признание за качеството на продуктите си, но и нови клиенти, които оцениха високо продукцията ни и най-вече нашето сирене. За успеха ни помогна и отличието, което получихме през май на Националното изложение на овцевъдите в Арбанаси. Благодарни сме на Lidl за платформата и за подкрепата", каза Ибрям Ибрямов, собственик на овцеферма ,,АЗЕР".

Фермерските пазари на Lidl са част от дългосрочната политика на компанията в подкрепа на българските производители, за които участието е напълно безплатно. Веригата предоставя своите паркинги за събитията и поема всички разходи по организацията и комуникацията. От старта на инициативата през 2020 г. насам, пазарите се утвърдиха като важна платформа за представяне на местни продукти с автентичен вкус и високо качество пред клиентите на Lidl.