/КРОСС/ В три поредни срещи, студентите от УНСС, представители на браншовите организации и експерти от КЗП дискутираха широк кръг потребителски теми. Сред акцентите бяха изкушенията на черния петък, възможностите и опасностите при пазаруване в социални мрежи и платформи за онлайн търговия, безопасността на стоките, правата на потребителите. Конкретни емблематични примери от работата на КЗП послужиха като модел за предпазване от недобрите търговски практики.
Председателят на КЗП Мария Филипова покани бъдещите юристи и икономисти да започнат още сега професионалния си път като служители в приемната в КЗП. Тя благодари на ректора на УНСС проф. д- р Димитър Димитров за протегнатата ръка и успешното сътрудничество между Комисията за защита на потребителите и едно от най- авторитетните учебни заведения в страната. "Никога като студент тук не съм си представяла, че един ден ща застана от другата страна. Винаги съм считала, че за да се изправиш пред аудитория, пълна с млади хора, се иска огромен потенциал от знания и се носи огромна отговорност за посланията, които изричаш. Знанията вероятно все още ги трупам, но след като съм получила именно тук стабилната основа. А посланията, с които заставаме пред вас, заедно с моя екип от КЗП, намирам за смислени и полезни" заяви пред многобройните участници Мария Филипова.