Новата книга на шеф Иван Манчев само в Lidl
Секция: ЛЮБОПИТНО
30 Октомври 2024 14:11
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Новата книга на шеф Иван Манчев само в Lidl

/КРОСС/ 30 октомври 2024 г., София. От 4 ноември до 1 декември само в Lidl ще бъде налична новата кулинарна книга на шеф Манчев „Черешките от Черешката на тортата". Книгата събира 105 рецепти на 36 популярни личности, участвали в култовото предаване. Сред тях са Тони Димитрова, Любо Киров, Наум Шопов и Теа Минкова и много други. Включено е и специално меню, създадено лично от шеф Манчев. А за да разберете какво е то, трябва само да отидете до най-близкия Lidl магазин.

„Вече 13 години водя предаването, в което звезди готвят за други звезди. Сега събрах магията на техните рецепти в една специална кулинарна книга. Изключително благодарен съм на Lidl за подкрепата, която оказва към този наистина много личен и звезден проект", споделя шеф Иван Манчев.

Кулинарната книга е първата по рода си у нас, защото предлага не само рецепти, но и лични истории и кулинарни съвети за перфектното посрещане на гости у дома. Това я прави идеалният подарък за всеки, който иска да се наслади на звездни ястия у дома.

За периода на кампанията всички желаещи ще могат да открият книгата ексклузивно в Lidl на специална редовна цена от 29,99 лв. А потребителите на мобилното приложение на Lidl Plus ще могат да я закупят само за 9,99 лв.

При всяка покупка на стойност 40 лв. в един касов бон клиентите ще получават една точка в Lidl Plus. При събрани две точки в приложението всеки може да активира своя купон и да вземе книгата при следваща на промоционална цена от 9,99 лв. Валидността на купона е 7 календарни дни. Повече информация за условията можете да откриете в приложението Lidl Plus или на сайта lidl.bg/kniga.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 132 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.