Изцяло онлайн кандидатстване и получаване на кредит от Fibank
Секция: ИКОНОМИКА
31 Октомври 2024 21:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Изцяло онлайн кандидатстване и получаване на кредит от Fibank Дигиталната услуга е достъпна през мобилното приложение както за нови, така и за настоящи клиенти на банката

/КРОСС/ Fibank (Първа инвестиционна банка) надгражда възможността за дистанционно подписване през мобилното си приложение My Fibank, въвеждайки автономен процес за подпис на кредитни продукти. С това нововъведение банката подобрява цялостно клиентското преживяване, улеснявайки процеса на подписване за клиентите, които вече могат да кандидатстват, получат одобрение, подпишат документите и усвоят кредитен продукт изцяло онлайн и само през едно приложение - My Fibank. Банката добавя и нови продукти, достъпни за изцяло дигитално кандидатстване и усвояване без посещение в офис.

С новата услуга, достъпна в приложението My Fibank, физическите лица могат да кандидатстват за потребителски, стоков кредит, кредитна карта или овърдрафт. Стъпка по стъпка, интуитивният интерфейс води клиента към завършване на процеса по кандидатстване само за няколко минути. При одобрение от страна на банката, настоящите клиенти получават push известие на смартфона си, което води към преглед и подпис на документите. След подписване на договора, клиентът получава сумата по сметката си до минути.

При одобрение на кредитен продукт за лица, които са кандидатствали, но все още не са клиенти на Fibank, се изпраща SMS с информация, че клиентът е одобрен и линк, от който да изтегли приложението My Fibank. След като потребителят инсталира приложението, то ще го преведе през процеса за регистрация на нови клиенти. На тази стъпка е добавен и пакета с документи за одобрения кредитен продукт - за преглед и подпис. При успешно премината и потвърдена клиентска регистрация от страна на банката, потребителят става клиент на Fibank с активно мобилно банкиране и получава желания от него кредитен продукт.

По този начин достъпът до кредитни услуги става все по-лесен и гъвкав, а на клиентите се предлага разнообразна палитра от възможности за управление на финансите им.