Богомил Николов: Проблемът на Черния петък се появява при хората, които излизат на лов за намаления
Секция: ИКОНОМИКА
16 Ноември 2024 14:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Богомил Николов: Проблемът на Черния петък се появява при хората, които излизат на лов за намаления

/КРОСС/ Проблемът на Черния петък се появява при хората, които излизат на лов за намаления. По-старателните са проучили цените на желаните продукти преди кампанията. Това каза Богомил Николов от „Активни потребители" в предаването „Събуди се" по Нова телевизия.

Самата кампания за Черния петък е много кратка и човек няма време да се ориентира и сравнява.

Младите потребители са по-склонни да изтеглят кредит, за да се възползват от някое намаление.

Той коментира и новия знак „Защитено наименование за произход", който ще указва, че млечните продукти са от истинско българско мляко. Регистрираните до момента фирми са около 15, което е по-малко от 10% от общия брой производители в България. „Няма как всички мандри да се регистрират, защото няма толкова крави у нас. Броят им непрекъснато намалява", посочи Николов.

По думите му разликата между досегашния знак за Български държавен стандарт и новия е, че вторият ще оказва, че продуктът е произведен от българско мляко, а животните са хранени с определен процент родни фуражи. „Вярвам в тези знаци и стандарти", категоричен беше експертът.

ЗНС неминуемо ще се отрази и върху цената на продуктите, допълни Николов.

Нова телевизия, „Събуди се"