AIBEST обединява индустрията в първата си мащабна благотворителна инициатива – "Beard it Forward: Подкрепи образованието"
Секция: Наука
22 Ноември 2024 11:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
AIBEST обединява индустрията в първата си мащабна благотворителна инициатива – "Beard it Forward: Подкрепи образованието"

/КРОСС/ Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) обяви първата си мащабна благотворителна инициатива - „Beard it Forward: Подкрепи образованието". Кампанията има за цел да събере средства за обучение на младежи в неравностойно положение, като обединява над 70 компании членове и техните над 50 000 служители.

Инициативата е вдъхновена от движението "No Shave November" и приканва всички членове на AIBEST да се включат в състезание за най-добра брада. Участниците могат да се конкурират в две категории в зависимост дали имат съществуваща брада или ще си „отгледат" такава през ноември. Те ще качват снимки на прогреса си всяка седмица в специална платформа, където приятели и колеги ще имат възможност да ги подкрепят чрез закупуване на точки.

Всички събрани средства ще бъдат дарени на фондация „Благотворител", с която AIBEST работи за разработването на кауза за подкрепа на ученици от 10. до 12. клас и първокурсници от приемни домове или без родители.

AIBEST вярва, че инвестициите в образованието са ключови за дългосрочния и устойчив растеж на държавата. Асоциацията реализира редица инициативи с дългосрочна визия, включително безплатната Tech Academy, която обогатява знанията на гимназисти с технически профил в София и страната. Именно затова първата мащабна благотворителна инициатива на AIBEST е насочена към подкрепа на амбициозни младежи, които имат ограничен достъп до качествено образование.

„Кампанията ни подкрепя деца в неравностойно положение, за да повярват в своите възможности и в своето бъдеще. Инвестициите в образованието като основен двигател на иновациите създават условия за развитието на талантливи млади хора, които един ден ще бъдат в основата на прогреса на нашата индустрия и обществото генерално. Чрез инициативи като тази, AIBEST не само подкрепя младежите, но и инвестира в устойчивото развитие на региона, в който всички ние живеем и работим", заяви Наталия Георгиева-Шишкова, изпълнителен директор на асоциацията.", заяви Наталия Георгиева-Шишкова, изпълнителен директор на асоциацията.

Кампанията е резултат от сътрудничеството в рамките на новосъздадената маркетинг и бранд работна група на асоциацията, в която активно участват екипите на компаниите Accenture, Experian, Lirex, Pontica Solutions, Scalefocus и Telus Digital.

„Beard it Forward" ще продължи до 2 декември 2024 г., когато ще бъдат обявени победителите.

За AIBEST

Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) е независима браншова организация, чиято цел е да развива България като лидер в областта на интензивното познание за продукти, услуги и решения и като световна дестинация за образовани таланти. Асоциацията обединява компании от всички сфери на съвременната индустрия за бизнес услуги - BPO, ITO, R&D центрове или SSC (центрове за споделени услуги).