Герасим Лукаров, Филип Морис България: IQOS е символ на промяната за хиляди пълнолетни потребители у нас
Секция: Интервюта
05 Декември 2024 07:22
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Герасим Лукаров, Филип Морис България: IQOS е символ на промяната за хиляди пълнолетни потребители у нас

Потребителите винаги са в центъра на големите промени за компаниите с визия за бъдещето. Това споделя Герасим Лукаров, регионален търговски мениджър за Западна България във Филип Морис България, с който се срещнахме, за да поговорим за водещата бездимна алтернатива от портфолиото на компанията. Пълнолетните потребители у нас вече наброяват над 400 000, а по света те са над 30.8 милиона.

/КРОСС/  Вярвам, че потребителите у нас винаги са били отворени към иновациите и готови да експериментират в търсене на най-доброто за техния начин на живот. Разбира се, никоя промяна не се случва от днес за утре. От първия ден на пускането на IQOS у нас, преди повече от 7 години, до днес, ние не спираме да споделяме фактите за бездимните алтернативи, които, макар и не без риск, са по-добър избор в сравнение с цигарите за всички онези пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат. В момента имаме много добре развита инфраструктура в цялата страна и над 400 000 пълнолетни потребители, които са избрали да преминат към водещата ни бездимна алтернатива. Ключов фактор за устойчивия успех по пътя към бъдеще без дим е постоянната комуникация с потребителите. Те са тези, които ни помагат да се развиваме, на база на тяхната обратна връзка усъвършенстваме продуктите си, с цел да им предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване заедно с алтернативата за намаляване на риска в сравнение с продължаване на пушенето.  

 
Каква промяна носи IQOS във всекидневието на пълнолетните потребители?  
 
Всеки пълнолетен пушач, който е взел решението да остави цигарите в миналото и да премине към бездимната алтернатива, има своята лична история и мотив за промяната. Историите, които потребителите споделят с нас са вдъхновяващи - за промяната в ежедневието им, за избора, който са направили заради себе си и близките около тях.  Потребители споделят, че вече не се притесняват от миризмата на тютюнев дим по дрехите си, ръцете или в колата. Други споделят, че причината да преминат към бездимните алтернативи е технологията, с която се премахва горенето, и науката, която стои зад разработката на тези продукти, с доказателствата за намаленото излагане на вредни вещества спрямо цигарите.   Всеки има своя мотив да направи промяната, а ролята на нашия екип е да бъдем близо до потребителите, да отговаряме на техните въпроси и да слушаме тяхната обратна връзка.  
10 години в света и 7 години в България. Какво в бранда печели вниманието на пълнолетните потребители от Вашите наблюдения?   


 Стараем се постоянно да развиваме продуктовото си портфолио и качеството на обслужването си, за да задоволим нуждите на нашите потребители. Всяка обратна връзка, която получаваме, бива анализирана внимателно и на нейна база се взимат последващите решения. Потребителите разбират това и ни оценяват изключително високо - това показват нашите вътрешни проучвания за нивото на потребителска удовлетвореност от полученото обслужване. Така потребителите ни имат ключова роля при развитието на нашите бездимни алтернативи. Най-яркият пример за това е последната генерация IQOS устройства, при които продуктът използва технология на нагряване чрез електромагнитна индукция вместо нагревател, елиминирайки риска от счупване на нагревателя, като и нуждата от почистване. Промяната на технологията е провокирана от обратната връзка от потребители по целия свят. Вярваме, че с действията си градим доверие сред потребителите ни.  
 
Има ли предизвикателства пред това България да стане бездимна страна по-скоро и как се справяте с тях? 
 
Предизвикателствата в бизнеса са свързани с мащаба на трансформацията ни и цялостната промяна на бизнес модела. От компания, в която десетилетия наред процесите са се случвали по определен начин, свързан с конвенционалния ни бизнес, ние трябваше скоростно да изградим нов начин на работа в изпълнение на визията ни за бъдеще без дим - благодарение на науката, иновациите и технологиите и постоянната връзка с потребителите.  С предизвикателствата се справяме с с постоянство и отдаденост и с постоянна грижа за клиентите. Ние, във Филип Морис България, влагаме цялата си енергия и усилия в изпълнение на визията ни за бдъдеще без дим и нарастващият брой на потребителите на IQOS в страната го доказва. Адаптираме се постоянно. Екипът ни е силно мотивиран, за да отговори на всички изисквания на пълнолетните потребители и час по-скоро да постигнем тази цел.



Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България