/КРОСС/ В свят, в който търсенето на технологични решения за промяна на живота ни все повече нараства, особено в областта на намаляване на вредното въздействие върху човешкото здраве и околната среда, отговорността на компаниите също расте. От бизнесите се очаква не само да предложат иновативни продукти на потребителите си, но и да ги запознаят с фактите, свързани с разработката, технологиите и научните данни зад тези продукти.
Само така те могат да направят своя информиран избор.
В интервю с Тома Гагов, регионален търговски мениджър за Централна България във Филип Морис България, разговаряме за това как се възприемат иновациите у нас, как бездимните алтернативи променят начина на живот на пълнолетните потребители, както и какви са предизвикателствата пред изграждането на бъдеще без дим в България..
Имат ли потребителите в региона проактивен интерес към иновативните продукти или имат нужда от подход, който да ги убеди в потенциала на продуктите с намален риск?
Пълнолетните пушачи у нас и потребителите на никотинови изделия по наши наблюдения имат интерес към иновациите, а през последните години той все повече нараства. Това е и причината във Филип Морис България да разширяваме портфолиото си от бездимни алтернативи, които предлагаме - защото осъзнаваме, че няма как само един продукт да отговори на различните нужди на потребителите. Също така вярваме, че за да се намали вредата от тютюна и да се ускори прехода към бъдеще без дим у нас, е важно да има налични различни бездимни алтернативи с намален риск, базирани на научни доказателства. За да задоволим нестихващия интерес на нашите потребители, ние трябва да сме близо до тях, да слушаме тяхната обратна връзка, да присъстваме на много и разнообразни места, за да осъществяваме непрестанен контакт и прозрачна комуникация. Целта на нашия екип е да сме достъпни, да даваме ясна и актуална информация за нашите продукти, подкрепената с научни факти. Така пълнолетните пушачи, които иначе биха продължили да пушат, могат да вземат информирано решение за преминаването към алтернативи без дим, с които могат да намалят риска за себе си и околните в сравнение с продължаване на пушенето. . Запознаването с научните факти е от съществено значение, , за да могат потребителите да се убедят в потенциала на бездимните алтернативи в сравнение с пушенето.
Каква промяна носи IQOS в ежедневието на пълнолетните потребители?
IQOS предлага една по-добра алтернатива без дим и пепел, в сравнение с тютюнопушенето, за всички онези пълнолетните пушачи, които иначе не биха спрели цигарите. Благодарение на революционната технология за нагряване на тютюн, при IQOS няма горене и не се отделя отделя дим, което намалява излагането на вредни и потенциално вредни вещества. Това се отразява във всекидневието на потребителите по много начини: по-малко мирис, без пепел, без негативно въздействие върху качеството на въздуха на закрито. Фактът, че мнозинството от пълнолетните пушачи по света, които преминават към IQOS, спират да пушат е доказателство за потенциала на тези продукти и тяхното възприемане като убедителна бездимна алтернатива. 10 години в света и 7 години в България. Какво в бранда печели вниманието на пълнолетните потребители от Вашите наблюдения?
Определено фактът, че продуктът постоянно се развива. Развива се на базата на обратната връзка и нуждите на нашите потребители, които в България са вече над 400 000, както и на развитието на технологиите и науката.. Развива се от гледна точка на иновативността, която предлага като бездимна алтернатива за всички онези пушачи, които иначе не биха спрели да пушат.
Има ли предизвикателства пред това България да стане страна без дим по-скоро и как се справяте с тях?
При всяка голяма промяна се срещат предизвикателства, но водещото в процеса е решението ни да възприемем идеята за промяна към по-добро и да направим стъпка към нея.. Решението да промениш навик, който имаш от години, с ясното съзнание за неговата вредност не е лесно, и именно затова тук е важна подкрепата на екипите, който стоят зад бранда, и отговарят на всички въпроси на потребителите, които споделят фактите и новините за продукта. Не по-малко важна, обаче, е и ролята на регулаторите, научните експерти и цялото общество, за да се ускори прехода към бъдеще без дим у нас.
Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България