/КРОСС/Първа инвестиционна банка (Fibank) продължава да се утвърждава като лидер в иновациите и дигитализацията на финансовите услуги. В рамките на стратегията за цифрово преобразуване, банката успешно внедри новаторски платформи, които значително подобряват клиентското преживяване и вътрешните оперативни процеси.
Платформата „Customer 360" - новото постижение на Fibank в управлението на взаимоотношенията с клиенти, предлага изключителен поглед върху профила на всеки клиент, позволявайки на банката да изследва неговото поведение и да предложи персонализирани продукти и услуги. Системата обединява всички ключови данни за клиента, осигурявайки прецизно ниво на обслужване и ефективност в работата на служителите.
Инструментът Tableau - част от дигиталната стратегия на Fibank, предлага голям набор от възможности за визуализиране и анализиране на данни. Той позволява създаването на ключови показатели за ефективност (KPI) и автоматизиране на регулярни справки, премахвайки необходимостта от ръчни процеси, като значително увеличава оперативната ефективност и ускорява вземането на решения на високо ниво.
През 2024 година, Fibank разработи и вътрешен проект за определяне на цели и проследяване на постиженията на служителите, като основен елемент в модернизацията на подхода към тях. Чрез него се постига детайлно наблюдение на индивидуалните и екипните резултати в реално време, като се гарантира висока ефективност и мотивация за изпълнение на целите.
Чрез тези стратегически инициативи, Fibank демонстрира своето лидерство в дигитализацията на банковия сектор и поставя основите за устойчиво развитие, и иновации в бъдеще.