Fibank надгражда своите дигитални възможности
Секция: ИКОНОМИКА
05 Декември 2024 17:19
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Fibank надгражда своите дигитални възможности

/КРОСС/Първа инвестиционна банка (Fibank) продължава да се утвърждава като лидер в иновациите и дигитализацията на финансовите услуги. В рамките на стратегията за цифрово преобразуване, банката успешно внедри новаторски платформи, които значително подобряват клиентското преживяване и вътрешните оперативни процеси.

Платформата „Customer 360" - новото постижение на Fibank в управлението на взаимоотношенията с клиенти, предлага изключителен поглед върху профила на всеки клиент, позволявайки на банката да изследва неговото поведение и да предложи персонализирани продукти и услуги. Системата обединява всички ключови данни за клиента, осигурявайки прецизно ниво на обслужване и ефективност в работата на служителите.

Инструментът Tableau - част от дигиталната стратегия на Fibank, предлага голям набор от възможности за визуализиране и анализиране на данни. Той позволява създаването на ключови показатели за ефективност (KPI) и автоматизиране на регулярни справки, премахвайки необходимостта от ръчни процеси, като значително увеличава оперативната ефективност и ускорява вземането на решения на високо ниво.

През 2024 година, Fibank разработи и вътрешен проект за определяне на цели и проследяване на постиженията на служителите, като основен елемент в модернизацията на подхода към тях. Чрез него се постига детайлно наблюдение на индивидуалните и екипните резултати в реално време, като се гарантира висока ефективност и мотивация за изпълнение на целите.

Чрез тези стратегически инициативи, Fibank демонстрира своето лидерство в дигитализацията на банковия сектор и поставя основите за устойчиво развитие, и иновации в бъдеще.