Kaufland поставя до 19 януари дарителски кутии за DMS кампании
Секция: БЪЛГАРИЯ
10 Декември 2024 12:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland поставя до 19 януари дарителски кутии за DMS кампании Лидерът в ритейла с поредна дарителска кампания за Коледа

/КРОСС/ Kaufland България и дарителската платформа DMS дават старт на осмото издание на съвместната си дарителска кампания под мотото "ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". До 19 януари 2025 г. във всички 66 хипермаркета на Kaufland в страната ще бъдат разположени дарителски кутии, в които клиентите на компанията могат да даряват средства за хора, нуждаещи се от лечение. Събраната сума ще бъде разпределена между всички кампании за лечение, които са активни в платформата DMS.

Дарителската инициатива се провежда от 2021 година насам традиционно два пъти в годината - преди Великден и Коледа. До момента са подкрепени общо 150 кампании за лечение. През тазгодишното пролетно издание на инициативата клиентите на най-голямата търговска верига у нас дариха над 25 000 лева. От началото на партньорството между ритейлъра и платформата DMS са събрани над 200 000 лв. за нуждаещите се деца и възрастни.

DMS се администрира и управлява от Българския дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността". Платформата работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Чрез кампанията „ДАРИ" Kaufland разшири възможностите за дарение на място в своите обекти.

За Kaufland България:

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.