/КРОСС/ От днес до 31 декември 2024 г. Yettel преустановява публикуването на органично съдържание в социалните си медии. С тази символична стъпка телекомът отправя важно послание - да сложим устройствата на пауза и да се посветим на пълноценно общуване с хората около нас по време на предстоящите празници. Защото, както гласи слоганът на тазгодишната коледна кампания на мобилния оператор - „Истинското общуване започва, когато оставим телефона".
„Хората сме социални същества и имаме нужда от дълбоко и смислено общуване лице в лице, от прегръдка, усмивка и някой да ни изслуша без да изпуска погледа ни нито за миг. Затова тази година за празниците призоваваме всички да посветят вниманието си на споделените офлайн моменти и да прекарат качествено време с близките си хора", каза Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel.
Според национално проучване, проведено от агенция „Арбитраж" по поръчка на Yettel, резултатите от което бяха оповестени наскоро, едва 4% от българите прекарват с телефон в ръка по-малко от един час дневно, а за 20% екранното време дори надвишава 6 часа. И въпреки че голяма част от него се дължи на естеството на работните задължения (37%), за един немалък процент дигиталното време е въпрос на навик (41%) или начин за забавление (26%).
Несъмнено технологиите правят живота по-лесен, по-удобен и по-свързан от всякога, но с празничната си кампания телекомът напомня, че не бива да позволяваме те да ни отнемат истинските човешки връзки и ценните мигове, които изживяваме в реалния свят.
Някои от най-популярните български личности - Славена Вътова, Мари Константин, Теа Минкова и Наум Шопов, Георги Блажев, Александър Сано, Ваня Джаферович, Ивана Кежева, Станислав Койчев и Стефани Петкова, Крис Захариев и Радостина Гайдарова-Делчева също се припознаха в идеята на кампанията. Те се включват в инициативата, за да насърчат своите последователи да направят дигитална пауза и да изживеят пълноценни мигове с най-близките си хора, особено през предстоящия празничен сезон. Защото най-важните разговори и най-незабравимите моменти се случват, когато сме офлайн.
Допълнителна информация за кампанията е достъпна на специалната страница в сайта на Yettel и в профилите на посланиците на инициативата.
За Yettel
Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа.
В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.
В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.