Yettel спира да публикува в социалните си медии
Секция: Технологии
19 Декември 2024 15:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Yettel спира да публикува в социалните си медии Телекомът призовава хората да намалят времето пред екраните, за да се посветят на своите близки по празниците

/КРОСС/ От днес до 31 декември 2024 г. Yettel преустановява публикуването на органично съдържание в социалните си медии. С тази символична стъпка телекомът отправя важно послание - да сложим устройствата на пауза и да се посветим на пълноценно общуване с хората около нас по време на предстоящите празници. Защото, както гласи слоганът на тазгодишната коледна кампания на мобилния оператор - „Истинското общуване започва, когато оставим телефона".

„Хората сме социални същества и имаме нужда от дълбоко и смислено общуване лице в лице, от прегръдка, усмивка и някой да ни изслуша без да изпуска погледа ни нито за миг. Затова тази година за празниците призоваваме всички да посветят вниманието си на споделените офлайн моменти и да прекарат качествено време с близките си хора", каза Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel.

Според национално проучване, проведено от агенция „Арбитраж" по поръчка на Yettel, резултатите от което бяха оповестени наскоро, едва 4% от българите прекарват с телефон в ръка по-малко от един час дневно, а за 20% екранното време дори надвишава 6 часа. И въпреки че голяма част от него се дължи на естеството на работните задължения (37%), за един немалък процент дигиталното време е въпрос на навик (41%) или начин за забавление (26%).

Несъмнено технологиите правят живота по-лесен, по-удобен и по-свързан от всякога, но с празничната си кампания телекомът напомня, че не бива да позволяваме те да ни отнемат истинските човешки връзки и ценните мигове, които изживяваме в реалния свят.

Някои от най-популярните български личности - Славена Вътова, Мари Константин, Теа Минкова и Наум Шопов, Георги Блажев, Александър Сано, Ваня Джаферович, Ивана Кежева, Станислав Койчев и Стефани Петкова, Крис Захариев и Радостина Гайдарова-Делчева също се припознаха в идеята на кампанията. Те се включват в инициативата, за да насърчат своите последователи да направят дигитална пауза и да изживеят пълноценни мигове с най-близките си хора, особено през предстоящия празничен сезон. Защото най-важните разговори и най-незабравимите моменти се случват, когато сме офлайн.

Допълнителна информация за кампанията е достъпна на специалната страница в сайта на Yettel и в профилите на посланиците на инициативата.

За Yettel
Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа.

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.