Lidl прекратява продажбата на фойерверки за употреба на открито
Секция: БЪЛГАРИЯ
20 Декември 2024 13:24
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl прекратява продажбата на фойерверки за употреба на открито Стремежът към отговорност и грижа за общността мотивира решението на компанията

/КРОСС/ Lidl прекратява продажбата на фойерверки от категории F2 и F3, предназначени за употреба на открито като пиробатерии, пиратки, бомбички, римски свещи и други. В асортимента на веригата ще присъстват само продукти от категория F1 с много ниска степен на опасност и пренебрежимо ниско ниво на шум.

Отговорността и грижата към природата и обществото са неизменно заложени във всеки аспект от нашата дейност. Затова подобно решение е логично. Предприехме тези мерки, защото държим на безопасността на хората, животните и природата и за да намалим вредите от шума, отпадъците и финия прах, които фойерверките произвеждат. Вярваме, че празниците трябва да носят радост, а не неудобства", заяви Мария Мирославова, ръководител направление "Търговски промоции и нехранителни продукти".

Продуктите от категория F2 и F3, съгласно Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на пиротехническите изделия, са с по-висока степен на опасност и могат да причинят стрес както на домашните любимци, така и на много хора.

Lidl продължава да предлага празнични декорации и артикули като бенгалски огън, искрящи пръчици, конфети и фонтани, които според действащата наредба спадат към категория F1. Те са с много ниска степен на опасност и са подходящи за употреба от лица над 12 години, осигурявайки безопасно забавление и празнична атмосфера.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 134 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.