/КРОСС/ Lidl прекратява продажбата на фойерверки от категории F2 и F3, предназначени за употреба на открито като пиробатерии, пиратки, бомбички, римски свещи и други. В асортимента на веригата ще присъстват само продукти от категория F1 с много ниска степен на опасност и пренебрежимо ниско ниво на шум.
„Отговорността и грижата към природата и обществото са неизменно заложени във всеки аспект от нашата дейност. Затова подобно решение е логично. Предприехме тези мерки, защото държим на безопасността на хората, животните и природата и за да намалим вредите от шума, отпадъците и финия прах, които фойерверките произвеждат. Вярваме, че празниците трябва да носят радост, а не неудобства", заяви Мария Мирославова, ръководител направление "Търговски промоции и нехранителни продукти".
Продуктите от категория F2 и F3, съгласно Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на пиротехническите изделия, са с по-висока степен на опасност и могат да причинят стрес както на домашните любимци, така и на много хора.
Lidl продължава да предлага празнични декорации и артикули като бенгалски огън, искрящи пръчици, конфети и фонтани, които според действащата наредба спадат към категория F1. Те са с много ниска степен на опасност и са подходящи за употреба от лица над 12 години, осигурявайки безопасно забавление и празнична атмосфера.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 134 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.