/КРОСС/ Глобалният доставчик на свързаност и телекомуникации Нетера премина към най-новата версия на стандарта за картова сигурност (PCI DSS 4.0). Компанията въведе иновативни методи за защита на картовите данни, така че чувствителната информация на нейните клиенти да е още по-добре защитена от заплахите в киберпространството.
„Ние не само отговаряме на изискванията на PCI DSS 4.0, а ги превъзхождаме. За нас е непрекъснат процес да внедряваме нови защити и все по-взискателни стандарти, като прилагаме най-добрите практики в индустрията. Така инвестираме в бъдещето на бизнеса на нашите клиенти и им гарантираме неприкосновеност на данните и услуги, на които могат да разчитат.", казва Светослав Нанчев, оперативен ръководител „Информационни технологии" в Нетера.
PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) е международен стандарт за сигурност, който има за цел да защити данните при обработка, съхранение и предаване на платежни карти.
Версията PCI DSS 4.0 въвежда значителни актуализации спрямо предишната версия (PCI DSS 3.2.1). Една от тях е фокусът върху сигурността в реално време, който включва нови изисквания за наблюдение на системите и откриване на аномалии в реално време, повече насоки за автоматизиране на процесите по мониторинг и откриване на заплахи и др.
PCI DSS 4.0 изисква и да се използват съвременни криптографски протоколи и алгоритми за защита на данните.
Активният подход на Нетера към внедряване на най-новите стандарти за сигурност демонстрира ангажимента ѝ към предоставянето на сигурни решения за свързаност на глобално ниво.
За Нетера
Нетера е глобален доставчик на телекомуникационни услуги, отличен с наградата „Най-добър доставчик на свързаност в Централна и Източна Европа за 2023 г. и 2024 г." от Capacity Global Connectivity Awards. Компанията притежава и управлява четири центъра за данни и глобална мрежа с над 220 точки на присъствие в повече от 75 страни.
Девет от 10-те най-големи телекомуникационни компании в света и близо 1000 глобални предприятия се доверяват на Нетера, което затвърждава позицията й на лидер в индустрията. Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света.
Портфолиото от услуги на Нетера включва:
• GPS система за проследяване на превозни средства - NetFleet.bg