Мобилното приложение на Yettel с най-висока оценка сред апликациите на телекомите в България
Секция: Технологии
07 Февруари 2025 10:22
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мобилното приложение на Yettel с най-висока оценка сред апликациите на телекомите в България

/КРОСС/ Mобилното приложение на Yettel се нарежда на първо място* сред апликациите на трите телекома в България със средна оценка от 4.5 звезди в Google Play Store и 4.4 звезди в Apple App Store. Впечатляващият резултат за Yettel App е базиран на реални оценки в двата основни магазина за приложения - Google Play Store (над 70 000 ревюта) и Apple App Store (над 22 000 ревюта).

„Приложението Yettel e ключов елемент от нашата стратегия за дигитална трансформация и амбицията ни да дадем възможност на клиента да прави всичко при нас и онлайн. Този резултат доказва, че клиентите оценяват високо удобството и практичността, които Yettel App дава", коментира Стефан Димитров, директор „Дигитални продажби и маркетинг" в Yettel. „Тази година ще надградим клиентското преживяване, като добавим нови функционалности и затвърдим приложението като цялостна дигитална платформа, в която клиентите се информират, забавляват и управляват лесно и бързо своите услуги."

С повече от 1.5 млн. сваляния и над 90 000 ревюта в Google Play Store и Apple App Store, приложението на Yettel се превърна в най-предпочитаното от клиентите. То е нещо повече от инструмент за обслужване и събира на едно място всичко - от управлението на абонаментен план и плащане на сметки до широка палитра от дигитални услуги. Миналата година Yettel въведе изцяло нов дизайн на началния екран на мобилното приложение, с което улесни достъпа до най-използваните и важни за клиентите функции. Потребителите вече могат да проследяват своето потребление, да персонализират услугите си, да печелят награди и дори да стартират процес по пренос на мобилния си номер от друг оператор с няколко клика.

Приложението на Yettel е нещо повече от инструмент за управление на услугите, осигурявайки на клиентите удобство и достъп до ексклузивни предимства.

Със „Защита на профила" абонатите на телекома могат да проверят дали личните им данни са били компрометирани в миналото и да получават известия при бъдещ неоторизиран достъп.

Поддържането на устройствата в най-добра форма е лесно с функцията „Смартфон диагностика", която предлага дистанционна проверка на състоянието - дори за клиенти, които не са клиенти на Yettel.

Играта „Петък с Yettel" дава възможност на клиентите да печелят допълнителни мегабайти и ексклузивни отстъпки от водещи марки всяка седмица.

За любителите на дигиталните забавления приложението осигурява достъп до премиум видео и аудио съдържание с услуги като MAX, Storytel, SkyShowtime, Deezer и др.

В партньорство с Българския туристически съюз, Yettel дигитализира инициативата „Опознай България - 100 национални туристически обекта", с която потребителите могат да събират печати и научават интересни факти за забележителностите в страната директно в приложението. С тази стъпка операторът стана и първият у нас, който отвори достъпа до приложението си за всички, независимо от техния доставчик.

Още през 2020 г. Yettel стана и първият телеком, който предложи на клиентите си възможността да сменят абонаментния си план изцяло дигитално в приложението, без да е необходимо да подписват договор на хартия и да чакат куриер на адрес.

Като част от своята стратегия за дигитална трансформация, Yettel обяви амбициозната си цел да се превърне в първия изцяло дигитализиран телеком в България. Амбицията на оператора е всичко, което клиентът в момента може да направи във физически обект, да може да се случва и изцяло онлайн.

*Резултатът се базира на моментно състояние съгласно оценката на над 70 000 потребители в Google Play Store и над 22 000 потребители в Apple App Store към януари 2025 г.

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа.

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от
населението на страната.

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

За повече информация: Yettel.bg.