/КРОСС/ Наближаването на 8 март традиционното засилва търсенето на дамска козметика. Рисковете да попаднем на фалшиви парфюми в този период също нарастват, напомнят „Ние, потребителите".
От онлайн платформата отбелязват, че макар репликите да копират в голяма степен оригиналите по външен вид, дизайн, надписи, цветове, флакон и опаковка в максимална степен, все пак има признаци, които издават ментетата.
Полезно за потребителите е да знаят, че обикновено се фалшифицират парфюми в разфасовки от 100 ml.
Рисковите места за покупки пък са социални мрежи и интернет, улични търговци и пазари. Затова изборът на легитимни парфюмерии и онлайн магазини, както и проверката на повече източници на информация и клиентски отзиви не само може да ориентира клиентите по-добре, но и да ги предупреди за измамен търговец.
Преди покупката:
По-ниски цени, големи отстъпки, липса на информация за производителя, малка промяна в името на марката, на самия парфюм или вида на етикета подсказват, че парфюмът може да не е оригинален. Ето защо е добре да се вглеждаме внимателно в изписването на бранда и да следим не само за точното наименование и евентуален „пропуск" на някоя буква или отлика в шрифта, но и на самата опаковка - дали липсва изобщо, дали найлонът съвпада точно с картонената кутия и пр.
След покупката:
Разлика в аромата, трайността, съставките и качеството издават ментетата.