Lidl с още по-строг контрол върху качеството на месото и рибата на място в магазина
Секция: БЪЛГАРИЯ
04 Април 2025 18:47
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl с още по-строг контрол върху качеството на месото и рибата на място в магазина Компанията ще осъществява над 50 допълнителни инспекции годишно за качеството на прясно месо и риба от собствени марки в партньорство със световния лидер в контрола SGS

/КРОСС/ Лидл България въвежда още по-строг контрол върху качеството на прясното месо и риба от собствените марки. В партньорство с SGS - световен лидер в контрола на качеството, ритейлърът ще извършва над 50 извънредни инспекции годишно, в допълнение към всички свои рутинни вътрешни проверки. Те са част от ангажимента на компанията да предлага прясно месо и риба с високо качество и гарантирана свежест в момента на продажба.

Независимите инспекции ще се извършват многократно през годината в складовете и магазините на Lidl в цялата страна. Квалифициран инспектор на SGS ще оценява качеството на прясното месо, месни заготовки и риба, като проверява свежестта, външния вид, формата, размерите, нарязването, цвета, температурата на съхранение, целостта на опаковката, срока на годност. Критериите за проверка на SGS включват най-важните показатели за качество на месото и рибата. Те са съобразени и с резултатите от клиентско проучване, проведено чрез анкети в мобилното приложение Lidl Plus през 2024 година, и обхващат всички фактори, посочени от потребителите като решаващи при избора им на прясно месо.

Допълнителните проверки в партньорство със SGS гарантират проследяване на качеството на прясното месо, месни заготовки и риба от собствените марки на Lidl в склада и в магазина, непосредствено преди продажбата. С въвеждането на по-строг контрол, Lidl затвърждава своята позиция на пазара като избор №1 на потребителите в категория прясно месо и риба. 

Необявените инспекции в складовете и магазините на Lidl ще обхващат целия асортимент от над 80 вида пакетирано прясно месо, месни заготовки и риба под собствените марки „Порция свежест", „Грил Майстор" и „Родна стряха". Продуктите, които успешно преминат строгите проверки на SGS, ще носят логото „Гаранция за качество SGS - световен лидер в контрола". Всички артикули с този знак върху опаковките ще подлежат на последващи независими инспекции.


За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 136 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.