OLED серията на LG ЗА 2025 печели престижния Еко сертификат за устойчивост и иновативен дизайн
Секция: Технологии
11 Април 2025 20:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
OLED серията на LG ЗА 2025 печели престижния Еко сертификат за устойчивост и иновативен дизайн Признанието подчертава ангажимента на компанията за екологична отговорност и по-добър живот за всички

/КРОСС/  Компанията LG Electronics (LG) отново получава признание за своята отдаденост на устойчивото развитие и еко-съобразните инициативи, в лицето на международно признатия еко-сертификат за своята серия OLED телевизори за 2025 година. Тези постиженията потвърждават отдадеността на LG към отговорността към околната среда и разработването на усъвършенствани продукти, които допринасят за по-устойчиво бъдеще. 

За пета поредна година, LG OLED evo телевизорите получават Reducing CO21 и Measured CO22 сертификати от Carbon Trust,3 глобална консултантска компания в областта на климата, която се стреми към бъдеще с нулеви емисии на въглероден диоксид. Тези сертификати оценяват влиянието на продукта върху околната среда през целия му жизнен цикъл - от производството през дистрибуцията и употребата, чак до рециклирането му. 

LG OLED телевизорите се справят отлично с тези строги изисквания, благодарение на своята самоизлъчваща технология, която елиминира нуждата от подсветка, намалявайки броя на компонентите и общата употреба на материали.  Освен това в OLED телевизорите на LG се използват свръхлеки композитни материали, които намаляват теглото и употребата на пластмаса. Например, 65-инчовия OLED evo телевизор е 20% по-лек от конвенционалните LCD телевизори със същия размер и използва 60% по-малко пластмаса. 

Като резултат, LG очаква да намали употребата на пластмаса в OLED телевизорите с приблизително 16 000 тона през 2025 в сравнение с еквивалентни числа на LCD телевизорите. Компанията също очаква да намали и въглеродните емисии с 84 000 тона от производството и дистрибуцията - което е еквивалентно на въглеродния диоксид, абсорбиран годишно от 30-годишна борова гора с размерите на 11 000 футболни игрища. 

Нещо ново за 2025 година, най-новите OLED телевизори на LG спечелиха сертификата Resource Efficiency4 от Intertek, международно признат орган за тестване и сертифициране. Това сертифициране е резултат от задълбочена оценка на ефективността на материалите - обхващаща рециклируем дизайн, намалена употреба на вредни вещества и лесно поправяне - както и енергийна ефективност и използване на рециклирани пластмаси. С покриването на тези строги стандарти, отдадеността на LG към устойчивостта е официално призната, подчертавайки усилията на компанията към екологично отговорните дизайни. 

През 2024, LG използва приблизително 30% рециклирана пластмаса в производството на телевизорите на компанията, рециклирайки около 6 300 тона отпадъчна пластмаса. През 2025, компанията планира да увеличи употребата на рециклирана пластмаса с 50%, очаквайки да рециклира около 7 700 тона отпадъчна пластмаса годишно. 

„Със усилена работа по устойчивостта, LG OLED телевизорите осигуряват изключително качество на картината и усъвършенствани AI функции, в рамките на еко-съобразен дизайн," споделя Блейк Сеон-пил, ръководител на Product Planning Division в LG Media Solution Company. „Иновациите и отговорността към околната среда вървят ръка за ръка, като ние продължаваме да посвещаваме усилията си на опазването на планетата, докато осигуряваме по-добър живот за всички." 

# # #

1 Сертификати Carbon Trust за намаляване на емисиите на CO2, получени от 83/ 77/ 66/ 55-инчовите модели G5, както и от 83-инчовия модел C5.

2 Сертификати Carbon Trust за измерване на CO2, получени от 77/65/55-инчовия модел C4.

3 Отнася се само за изброените продукти, продавани на пазари/региони, участващи в програмата за етикетиране на Carbon Trust.

4 Сертификат за ефективно използване на ресурсите, получен от моделите OLED evo M5, G5, C5 и B5.

За LG Electronics, Inc.

LG Electronics е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен човешки ресурс от над 74 000 души. Четирите бизнес подразделения на  LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions - са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година. LG е водещ производител на потребителски и търговски продукти като телевизори, електродомакински уреди, климатична техника, монитори, роботи в сферата на услугите, автомобилни компоненти, както и висок клас брандове като LG SIGNATURE и LG ThinQ, познати по целия свят. За повече информация относно LG Electronics, моля, посетете www.LGnewsroom.com.