• 18 Апр 2025 |
  •  USD / BGN 1.7217
  •  GBP / BGN 2.2776
  •  CHF / BGN 2.1051
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Hyundai разчита на Inster да увеличи продажбите на електромобили в Европа

Hyundai разчита на Inster да увеличи продажбите на електромобили в Европа

/КРОСС/ Hyundai разчита на Inster да увеличи продажбите на електромобили в Европа, където търсенето на батерийни автомобили падна с 30 процента миналата година. Hyundai очаква Inster да бъде един от най-продаваните напълно електрически превозни средства например в Италия тази година, както и катализатор за голямо възстановяване на европейския обем на EV на автомобилния производител през 2025 г.

В Италия целта на Hyundai за продажби на Inster е 4000. Това би надхвърлило обема на Volvo EX30 за 2024 г. в Италия от 3836 единици, който беше номер 3 като цяло в страната след Tesla Model Y и Model 3.

„Ние вярваме, че Inster е правилният модел в точното време за италианския пазар", каза изпълнителният директор на Hyundai Italia Франческо Калкара - „Надяваме се да увеличим общите продажби в Италия с около 10 процента и Inster ще представлява по-голямата част от увеличението", каза Калкара, който смята Renault 5 и Citroen e-C3 за основните конкуренти на Inster.

Hyundai е продал 49 809 автомобила в Италия през 2024 г., с 1,8% повече от предходната година, но търсенето на електромобили е спаднало с 57% до 504, което представлява едва 1% от общото количество. Продажбите на Hyundai за 2024 г. в Европа са намалели с 1,6 процента до 423 433, като продажбите на електромобили са намалели с 30 процента до 41 475, което води до дял от по-малко от 10 процента.

Въпреки че Hyundai отказа да предостави цел за продажби в цяла Европа за Inster, финансовият директор Сеунг Жо Лии каза на 28 януари, че автомобилният производител „се стреми да удвои" продажбите си на батерийни електрически превозни средства в региона тази година. Inster е най-важният EV дебют на Hyundai за 2025 г., когато става въпрос за потенциален обем на продажбите.

Hyundai очаква воденото от Inster възстановяване на продажбите на електромобили да му помогне да се съобрази с по-строгите цели за емисии на CO2 на ЕС, които влязоха в сила на 1 януари.

Кои са целевите клиенти на Hyundai Inster - млади двойки на възраст от 35 до 44 години, млади семейства, търсещи втори автомобил, самотни хора на възраст от 55 до 64, които не се нуждаят от голяма кола, защото не правят дълги пътувания. Hyundai предвижда Inster да бъде единствената кола, притежавана от такива клиенти.

 

Източник: www.auto-press.net     

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.