• 18 Окт 2024 |
  •  USD / BGN 1.8000
  •  GBP / BGN 2.3436
  •  CHF / BGN 2.0851
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 9°C

Над 32 000 деца се превърнаха в дигитални скаути с уроците за безопасно сърфиране в интернет на Yettel и SafeNet

Над 32 000 деца се превърнаха в дигитални скаути с уроците за безопасно сърфиране в интернет на Yettel и SafeNet
Специално създаден комикс с участието на популярни инфлуенсъри показа на малчуганите как да се пазят онлайн чрез примери от реални ситуации

/КРОСС/ Образователната инициатива Digital Scouts продължава успешно своята мисия да помага на децата и младежите чрез игри и забавление да учат за рисковете във виртуалния свят. От началото на годината над 32 000 подрастващи са получили нови знания и умения за разпознаване на заплахите в интернет, превръщайки се в дигитални скаути като част от кампанията на Yettel и Центъра за безопасен интернет (SafeNet).

Съвместната инициатива бе подкрепена от едни от най-любимите на децата и тийнейджърите създатели на дигитално съдържание. В пролетното издание се включиха Борислав Вълов, Милен Колев и Борислава Тодорова. Те създадоха образователно и забавно съдържание, с което помагат на подрастващите да се справят с предизвикателствата в дигиталния свят, докато се забавляват и печелят награди. Телекомът обогати темата за онлайн безопасността с четири нови акцента: „Неподходящо съдържание", „Дигитален образ и дигитален отпечатък", „Фишинг и лична информация" и „Гейминг култура".

Специално създаден комикс във второто издание на инициативата превърна популярни инфлуенсъри в комикс герои. Кристиян Николов, Петър Байков, Антония Сарафова, Христина Георгиева и Яница Михайлова се озоваха в четири различни ситуации и със собствения си пример насърчаваха отговорното поведение във виртуална среда. Илюстрациите обхващат теми като фишинг измами, разговори с непознати, гейминг култура и дигитален образ. Те са дело на Неда Малчева, известна със своите забавни рисунки за децата и родителството.
Инфлуенсърите се превърнаха в истински виртуални посланици на доброто и използваха цялата си креативност, за да помогнат на последователите си да запомнят и приложат съветите за безопасно сърфиране онлайн. С инструментите на социалните медии те успяха да създадат съдържание, в което съчетаха умело разпознаваемия си стил с рисковете в интернет и методите за предпазване от онлайн заплахи.

Темата за дигиталната сигурност присъства и в тазгодишното издание на Фамилатлон. По време на фестивала, посветен на семейството, спорта и здравословния начин на живот, децата участваха в интерактивния куиз на телекома Digital Scouts. Малки и големи се упражняваха как да създават силни пароли, разпознаваха фалшиви новини и отговаряха на въпроси, свързани със споделянето на лични данни в интернет.

Кампанията Digital Scouts е част от цялостната програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения", залегнала като приоритет и цел в стратегията за устойчиво развитие на Yettel - всяка година да ангажира с посланията за онлайн безопасност 40 000 деца и младежи. През тази година телекомът надгражда своята най-дългогодишна обществено значима програма до момента с инициативата „Дигитално родителство", за да бъде в подкрепа и на възрастните. В партньорство с Центъра за безопасен интернет операторът събира в специална страница приложими и актуални съвети в помощ на семействата, за да общуват по-лесно с децата по темата и да ги подготвят за рисковете онлайн.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.