• 02 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7197
  •  GBP / BGN 2.2961
  •  CHF / BGN 2.0831
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Триумф на дизайна

Триумф на дизайна

/КРОСС/ При някои автомобилни марки моделите си приличат като матрьошки – различават се само по размерите и дребни детайли. При други  марки всеки модел има ярка идентичност. Hyundai е от втората група и доказателство са футуристичният кросоувър Ioniq 5 и транспортерът Staria. Поредният пример е следващото поколение електромобил Ioniq 6, който се появява с каросерия на седан и грабва окото с уникален дизайн, съобщи „Труд бг“.

Ioniq 6 използва същата платформа като Ioniq 5, но се откроява със своя напълно различен стил. Междуосието му (2,95 м) е дори малко по-късо, а автомобилът е по-нисък (1,50 м) и по-дълъг (4,86 м). С тези размери Ioniq 6 се нарежда в горния сегмент на средния клас. Неговите линии са необичайно плавни и напомнят на авиационния дизайн. Познавачи съзират връзка със силно повлияния от самолетостроенето шведски автомобил Saab 9-2, а други намират прилики със Citroen DS и Porsche 911 – въпрос на възприятие.

При Ioniq 6 предният капак плавно се спуска надолу към бронята. Широка черна ивица напомня на автомобилите от 70-те и 80-те години на миналия век. В нея са интегрирани различни сензори, които осигуряват данни за работата на многобройните електронни системи. Страничният профил на автомобила е елегантен с плавно спускащ се покрив към задната част, която завършва с два впечатляващи спойлера и хоризонтална светлинна лента. На този фон контрастират по-грубо оформените джанти с диаметър 18 или 20 инча.

Просторният интериор предлага много място отпред и отзад, като шофьорската седалка може да се постави в позиция за почивка. Металните педали и изборът от материали създават луксозно изживяване при пътуване. Външните огледала могат да бъдат заменени с камери, които показват изображението си върху дисплеи в страничната част на таблото.

Задвижващите системи все още не са оповестени. Предвид на платформата се очакват електрически пакети със задвижване на задните или на всички колела в диапазон на мощността до 585 конски сили.

 

 

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Най близо е до Ситроена, но Ситроена е по-елегантен. И джантите на Йоник са сбъркани. Изобщо не се вписват. Изглежда футуристична, но не и елегантна. По отношение на естетиката съвремените коли отстъпват пред колите от 60-те години. А ако тогава имаха и съвременните материали и лед-ове, не ми се и мисли за сръвнение. Хюндай краде дизайни. Вярно е че избира все пак едни от най-удачните.

06.07.2022 14:37:36


БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.