• 09 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7313
  •  GBP / BGN 2.3075
  •  CHF / BGN 2.0974
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Клиентите на Kaufland дариха над 25 000 лева на нуждаещи се от лечение

Клиентите на Kaufland дариха над 25 000 лева на нуждаещи се от лечение
Общо над 200 000 лв. са събрани до момента в инициативата „ДАРИ“, организирана съвместно с дарителската платформа DMS

/КРОСС/ Над 25 000 лева дариха клиентите на най-голямата търговска верига у нас Kaufland в поредното издание на съвместната инициатива с дарителската платформа DMS „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". От началото на партньорството между ритейлъра и платформата DMS са събрани над 200 000 лв. за деца и възрастни, които се нуждаят от средства за лечение.

Седмото издание на дарителската инициатива се проведе за Великден, като до 19 май всеки клиент на веригата, който желае, можеше да дари средства в кутии, поставени на ключови места във всички хипермаркети на ритейлъра в страната. Събраната сума се разпределя между всички кампании за лечение, които са активни в платформата DMS. До момента са подкрепени повече от 150 кампании за лечение.

„Благодарни сме на хилядите наши клиенти, които се включват в многобройните ни социални инициативи под слогана „Действията носят промяната". Щастливи сме, че хората са съпричастни и виждат в лицето на Kaufland доверен партньор, чрез който могат да помагат. Сумата от даренията нараства за кампания „ДАРИ", а партньорството с DMS се развива в годините, което недвусмислено показва, че клиентите ни припознават нас и DMS като надежден канал, чрез който да помагат.", каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност" в Kaufland България.

Партньорството между Kaufland и DMS стартира през 2021 година. „ДАРИ" традиционно има две издания - за Великден и за Коледа. Инициативата се провежда в отговор на многобройните запитвания от клиенти на веригата за разполагане на кутии в обектите ѝ за събиране на средства за лечение. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, както и прозрачен процес на дарителство, Kaufland се обърна за експертно съдействие към DMS. Утвърдената дарителска платформа се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността " и работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Съвместната кампания на DMS и Kaufland дава още една, допълнителна възможност за дарение - на място в хипермаркетите на най-голямата търговска верига у нас.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.