• 14 Март 2025 |
  •  USD / BGN 1.8059
  •  GBP / BGN 2.3345
  •  CHF / BGN 2.0418
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Kaufland дари 20 000 лева на Българския Червен кръст за топъл обяд на нуждаещи се ученици

Kaufland дари 20 000 лева на Българския Червен кръст за топъл обяд на нуждаещи се ученици
Ритейлърът даряваше по 30 ст. от всяка продадена играчка от собствената марка Kidland®

/КРОСС/ Kaufland България дари 20 000 лв. на програмата „Топъл обяд" на Българския Червен кръст. Средствата са събрани в рамките на кампания през месец декември, когато ритейлърът отделяше 30 стотинки от всяка продадена играчка от собствената си марка Kidland®. Събраните средства ще подпомогнат осигуряването на безплатна топла храна за ученици в неравностойно положение в цялата страна.

„Изключително сме благодарни на всички наши клиенти, които се включиха в кампанията и доказаха, че заедно можем да правим добрини. Чрез тази инициатива не само зарадвахме децата с играчки, но и помогнахме на техни връстници в нужда да получат топъл обяд в училище. Много често липсата на средства за осигуряване на ежедневни нужди е сред причините за отпадането им от училище. Надяваме се, че чрез помощта ни ще помогнем на повече деца да продължат образованието си.", сподели Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и корпоративна социална отговорност" в Kaufland България.

От началото на съвместното партньорството между Kaufland България и БЧК дарените средства по програмата „Топъл обяд" надхвърлят половин милион лева. От близо 15 години клиентите на веригата подкрепят кампанията и чрез дарения в специални кутии, поставени във всички хипермаркети на ритейлъра преди началото на учебната година.

До момента Програмата „Топъл обяд" на БЧК е предоставила безплатна храна на близо 25 500 нуждаещи се деца от цялата страна. През учебната 2024/2025 г., 1 600 нуждаещи се ученици получават безплатен топъл обяд всеки учебен ден през зимните месеци. 

За Kaufland България:

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2025 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.