- 14 Яну 2025 |
- USD / BGN 1.9179
- GBP / BGN 2.3239
- CHF / BGN 2.0927
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Световноизвестното италианско кафе KIMBO стъпи и на българския пазар
29 Ноември 2017 | 15:09
/КРОСС/ KIMBO - eдин от лидерите на пазара за кафе в Италия стъпва и в България. По този повод от компанията направиха официална презентация и дадоха пресконференция пред българските медии в „София Хотел Балкан".
Директно от Неапол, откъдето тръгва историята на KIMBO, при това от едно малко магазинче за кафе, пристигнаха Фабрицио Нуцифора - маркетинг директор на компанията и Алесандро Сфорца, търговски директор за Централна и Източна Европа и за Близкия Изток.
Модератор на събитието пък бе модният корифей проф. Любомир Стойков.
Официален представител на KIMBO за България от октомври 2017 г. е „Софсток ЛТД". Благодарение на това сътрудничество българските любители на кафето ще могат да се докоснат до най-високите стандарти, идващи от световната столица на еспресото - Неапол.
KIMBO се гордее с над 100 различни бленда, получени в резултат на подбора на най-висококачественото зелено кафе с произход от 50 страни по света. За да придаде характерния стил на неаполитанската традиция, KIMBO смесва и изпича кафето в своята фабрика в Неапол. Основна характеристика на всички разновидности е богатият наситен вкус на кафето, а едно от най-силните визуални послания за удоволствието от чаша кафе KIMBO се свързва с формата на вулкана Везувий - символа на Неапол.
„Кафето ни е произведено в Неапол и няма как да се пренесе от там. Така че всичко, което произвеждаме, го произвеждаме в Неапол и оттам го изнасяме за останалите държави по света", така коментира Алесандро Сфорца въпроса на репортер на Агенция "КРОСС" - дали българският потребител ще може да се наслади на същия вкус, както - и в подножието на Везувий.
„Това, което ще получите в България, ще е същото, което ще получите в САЩ, ще бъде същото и на италианския пазар. Ще бъде различен, естествено, вкусовият профил на различните варианти, които се предлагат, защото например в северните държави предпочитат кафето да е средно до светло изпечено, докато в Италия и по-южните държави си предпочитат тъмно печеното кафе. Има разлика на профила и той е съобразен с това какво се предпочита на местно равнище. Защото имаме 12 различни вида кафе, 12 различни аромата и всеки потребител може да си избере, който му харесва, а аз гарантирам, че според избрания бленд качеството ще е перфектно", допълни търговският директорът на KIMBO.