-
14 Март 2025 |
USD / BGN 1.8059
GBP / BGN 2.3345
CHF / BGN 2.0418
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
ЧЕЗ удължава работното време

31 Януари 2021 | 12:40

/КРОСС/ От утре (1 февруари, понеделник) центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България удължават работното си време и ще обслужват клиенти от 08:30 до 17:00 ч.
Дейността на клиентските центрове бе временно променена поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредната обстановка. Във връзка с облекчаването на мерките, компанията взе решение да организира работата по начин, който да позволи удължаването на работното време при спазване на указанията за предпазване от коронавирус.
Създадена е организация за изпълнение на всички изисквания и препоръки за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент.
Информация за адресите и работното време на всеки от 29-те центрове за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и на телефонната линия 0 700 10 010.
Във връзка с удължената до 30 април извънредна обстановка, ЧЕЗ съветва своите клиенти да посещават офисите на центровете за обслужване при неотложна необходимост, като за информация и връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт - имейли info@cezelectro.bg за въпроси към ЧЕЗ Електро България и klienti@cez-rp.bg за ЧЕЗ Разпределение, както и сайтовете cez.bg и cez-rp.bg и информационната линия 0700 10 010