• 07 Окт 2024 |
  •  USD / BGN 1.7734
  •  GBP / BGN 2.3357
  •  CHF / BGN 2.0820
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 18°C

Пазарувай с кауза: Lidl дарява по 5 стотинки от всеки касов бон за фонда на инициативата „Ти и Lidl за нашето утре“

Пазарувай с кауза: Lidl дарява по 5 стотинки от всеки касов бон за фонда на инициативата „Ти и Lidl за нашето утре“
От днес до 27 октомври клиентите на компанията могат да подкрепят социално значими проекти, докато пазаруват

/КРОСС/ 27 октомври за всеки касов бон от извършена покупка в магазин на Lidl в цялата страна компанията дарява по 5 стотинки. По този начин клиентите на смарт ритейлъра имат възможност да помагат, докато пазаруват. Със събраните средства ще бъдат финансирани проекти на граждански организации, младежи,  журналисти и регионални медии в най-голямата социално отговорна инициатива на компанията „Ти и Lidl за нашето утре". Размерът на фонда ще бъде обявен в началото на ноември.

Програмата е отворена за кандидатстване през платформата https://ti.lidl.bg  до 23:59 ч. на 31 октомври 2024 г. В нея могат да участват неправителствени организации, сдружения, фондации, организации с нестопанска цел, читалища, училищни настоятелства, младежи, журналисти и регионални медии, като подават своите проектни идеи за по-качествен и пълноценен начин на живот на местните общности в цялата страна в петте тематични области:  

  • #BeGreen - Опазване на околната среда
  • #BeLocal - Култура, изкуство и историческо наследство
  • #BeActive - Активен начин на живот и граждански активизъм
  • #BeFair - Социално равенство и приобщаване
  • #BeVocal - Медийни и журналистически проекти.

Максималният размер на финансиране ще бъде разпределен по следния начин: граждански организации - до 15 000 лв., младежки групи - до 5000 лв., регионални медии - до 7000 лв., и журналисти - до 3000 лв.

Всеки постъпил проект ще премине през три етапа на оценяване - административно оценяване, външна експертна оценка и оценка от служители на Лидл България. Одобрените проекти ще бъдат оповестени през януари 2025 година.

За „Ти и Lidl за нашето утре"

„Ти и Lidl за нашето утре" е най-голямата социално отговорна инициативата на Лидл България. Програмата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи",  Български дарителски форум и Асоциацията на европейските журналисти - България.

В първите шест издания на инициативата от 2017-та година Lidl финансира 155 вдъхновяващи граждански идеи с общ фонд от 1 280 000 лева. Те обхващат различни сфери като образование, околна среда, култура и историческо наследство и са достигнали до близо половин милион души в 66 града и села в цялата страна.

Повече информация за инициативата може да откриете на www.ti.lidl.bg.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 131 магазина в 57 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.