• 12 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7382
  •  GBP / BGN 2.3072
  •  CHF / BGN 2.0911
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Над 96% от клиентите на Lidl се доверяват на собствените марки колбаси на веригата

Над 96% от клиентите на Lidl се доверяват на собствените марки колбаси на веригата
Високото съдържание на месо и сертификатите за качество са ключови за българския потребител

/КРОСС/ 6 януари 2025 г. Над 96% от клиентите на Lidl се доверяват на собствените марки колбаси на веригата. Това показва проучване, проведено в периода 2-18 август 2024 г. сред 88 хиляди потребители в приложението Lidl Plus. Повече от половината участници посочват, че процентът на съдържание на месо е най-важната характеристика за качеството на колбасите, следван от вкуса и вложените съставки. Страната на произход и липсата на механично отделено месо (МОМ) също са сред ключовите показатели за високото качество на колбасите, според участниците в проучването.

„Изключително сме удовлетворени от високата оценка на нашите клиенти. Доверието, което те ни гласуват, се дължи на постоянните усилия да поддържаме неизменно високо качество, дори в ниския ценови сегмент. Непрекъснато адаптираме асортимента спрямо потребителското търсене и предлагаме както традиционни, така и нови и интересни продукти като част от тематичните ни седмици", заяви Даниел Сталев, мениджър „Стоково снабдяване" в Лидл България.

Най-голям процент от хората (29,4%) пазаруват шунка и бекон, а 26,8% предпочитат луканка и шпеков салам. На трето място по предпочитания се нареждат кренвиршите и надениците - с 16,3%, а деликатесите като пастърма и филе „Елена" са най-честият избор на 13,9% от клиентите на Lidl. Последно място с дял от 13,6% заемат колбасите от тематичните седмици на ритейлъра.

При избора на колбаси особено голямо значение имат и сертификатите за качество, които притежават продуктите. 39,2% от потребителите казват, че утвърден стандарт „Стара планина" и „Защитено географско указание" са задължителни и влияят на избора им в магазина.

На българския пазар Lidl предлага четири собствени марки месни специалитети. Сред тях е любимата на хиляди потребители продуктова линия „Родна стряха", която залага на традиционни вкусове, включително и по защитени рецепти, с които се опазва националното наследство в колбасите и старите български рецепти. Pikok е марката с най-голямо разнообразие - от кренвирши и наденици до варенопушени ребра и бирени пръчици. Брандът предлага и няколко продукта под марката Pikok Pure, които са без консерванти, овкусители, и са с минимум 90% месо. Продуктите на марката Dulano са с над 95% съдържание на месо при варените шунки - премиално немско качество, без изкуствени подобрители, овкусители и оцветители. Baroni пък е най-достъпната в ценово отношение марка, която въпреки по-ниската си цена покрива всички критерии за качество без компромис и без МОМ.

Благодарение на високите стандарти за качество, собствените марки  колбаси на Lidl редовно получават висока оценка от потребителите в България. Това показва и маркетингово проучване ЮГов Си Пи България*, според което Lidl е №1 магазин за кренвирши, шунка, малотрайни колбаси и суровосушени колбаси в България по обем на продажбите**. Проучването е национално представително сред 2500 домакинства от цялата страна и обхваща периода януари--юли 2024 г.

 

* GfK consumer panel вече е ЮГов Си Пи България ЕООД.

**Лидл България е №1 магазин за колбаси  в България по обем на продажбите (в кг)  в категории „Шунка", „Кренвирши", „Малотрайни колбаси" и „Суровосушени колбаси" при домакинствата, пазаруващи съответната категория. Това сочат данните от национално представително маркетинговото проучване на Югов „Потребителски панел", проведено в периода януари - юли 2024 г. сред 2500 домакинства от цялата страна. Виж още на lidl.bg/kolbastik.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 134 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.