-
13 Май 2025 |
USD / BGN 1.7611
GBP / BGN 2.3204
CHF / BGN 2.0876
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Лидл България с награда за цялостен принос в областта на човешките ресурси

18 Юни 2024 | 12:02

/КРОСС/ Лидл България получи специалната награда за цялостен принос и развитие в областта на човешките ресурси по време на третото издание на годишните награди за корпоративна социална отговорност на Министерството на труда и социалната политика (МТСП). Ритейлърът беше отличен и с първа награда за най-голямата си социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре".
Конкурсът има за цел да популяризира добрите примери на социално отговорното управление и да насърчи повече работодатели да инвестират в своите служители и да се ангажират със социални каузи, които повишават качеството на живот и подпомагат социалното, икономическо и екологично устойчиво развитие на обществото.
Специалното отличие за цялостен принос в областта на човешките ресурси бе връчено за програмата за многообразие и включване „Lidl Палитра", която показва интегрирането на тези два компонента в екип, който обхваща над 4000 служители в цялата страна. Така Lidl дава позитивен пример за успеха на тези политики в България и поставя високи работодателски стандарти, които допринасят за позитивната промяна в обществото.
Освен за „Lidl Палитра", компанията получи първа награда и за най-голямата си социално отговорната си инициатива „Ти и Lidl за нашето утре". През измината година инициативата се трансформира, разширявайки обхвата си с три нови тематични области, а освен неправителствени организации, вече могат да участват младежи под 18 години, както и медии и индивидуални журналисти.
За шест години компанията е финансирала 155 проекта с общ фонд от близо 1,3 млн. лв. Устойчивостта на инициативата може да бъде проследена в специална карта на въздействието, която показва резултатите от 2017 г. до 2023 г. Преките и непреки ползватели за първите 6 години на инициативата са 933 374 души.
За Лидл България:
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 128 магазина в 55 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания,
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
12 Май 2025 | 21:49
Зам.-кметът на Община Стара Загора Надежда Чакърова към учениците: „Бъдете осъзнати, смели и информирани – вашето бъдеще зависи от вас“12 Май 2025 | 21:04
Министър Вълчев даде старт на изграждането на 4 нови физкултурни салона в училища в община КазанлъкПОЛИТИКА