• 13 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7611
  •  GBP / BGN 2.3204
  •  CHF / BGN 2.0876
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Лидл България с награда за цялостен принос в областта на човешките ресурси

Лидл България с награда за цялостен принос в областта на човешките ресурси
Компанията беше отличена и с първо място за програмата си „Ти и Lidl за нашето утре" на годишните награди на Министерството на труда и социалната политика

/КРОСС/ Лидл България получи специалната награда за цялостен принос и развитие в областта на човешките ресурси по време на третото издание на годишните награди за корпоративна социална отговорност на Министерството на труда и социалната политика (МТСП). Ритейлърът беше отличен и с първа награда за най-голямата си социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре".

Конкурсът има за цел да популяризира добрите примери на социално отговорното управление и да насърчи повече работодатели да инвестират в своите служители и да се ангажират със социални каузи, които повишават качеството на живот и подпомагат социалното, икономическо и екологично устойчиво развитие на обществото.

Специалното отличие за цялостен принос в областта на човешките ресурси бе връчено за програмата за многообразие и включване „Lidl Палитра", която показва интегрирането на тези два компонента в екип, който обхваща над 4000 служители в цялата страна. Така Lidl дава позитивен пример за успеха на тези политики в България и поставя високи работодателски стандарти, които допринасят за позитивната промяна в обществото.
Освен за „Lidl Палитра", компанията получи първа награда и за най-голямата си социално отговорната си инициатива „Ти и Lidl за нашето утре". През измината година инициативата се трансформира, разширявайки обхвата си с три нови тематични области, а освен неправителствени организации, вече могат да участват младежи под 18 години, както и медии и индивидуални журналисти.

За шест години компанията е финансирала 155 проекта с общ фонд от близо 1,3 млн. лв. Устойчивостта на инициативата може да бъде проследена в специална карта на въздействието, която показва резултатите от 2017 г. до 2023 г. Преките и непреки ползватели за първите 6 години на инициативата са 933 374 души.

За Лидл България:

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 128 магазина в 55 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания,

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.