-
07 Май 2025 |
USD / BGN 1.7243
GBP / BGN 2.2969
CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
15 нови фермерски пазара на Lidl предстоят в София и по Черноморието

17 Април 2025 | 10:45

/КРОСС/ Лидл България дава старт на тазгодишното издание на своята традиционна инициатива - фермерските пазари, с които продължава да подкрепя малките местни производители и да осигурява достъп на клиентите до повече и по-разнообразни качествени български продукти. В рамките на тази година веригата ще организира 15 фермерски пазара - символично число по повод 15-годишнината на Lidl в България.
Десет фермерски пазара ще се проведат в столицата, включително на три нови локации от вече познатите и чакани, а още пет издания са планирани по Черноморието. Първото събитие ще се състои в София в края на месец април, като всяко следващо обещава още по-богат избор от фермерски и занаятчийски продукти с доказан произход и автентичен вкус.
За да направи участието във фермерските пазари още по-достъпно за нови производители, Lidl въвежда QR код за записване. Той ще бъде поставен на видни места пред и в магазините. QR кодът води към онлайн форма, чрез която заинтересованите фермери могат лесно да заявят желание за участие.
През миналата година инициативата в подкрепа на родното производство отбеляза сериозен ръст. 211 български фермери взеха участие, което е увеличение с близо 30% спрямо предходната година. Производители от 119 населени места представиха своята продукция, а 51 от тях се включиха за първи път.
„През 2024 г. фермерските пазари на Lidl се радваха на изключителен интерес - всяко издание бе посетено от над 3000 души. Тази година отбелязваме 15-годишнината на Lidl в България и разширяваме обхвата като добавяме нови локации. Целта ни е да стигнем до още повече потребители и да им подарим любими моменти с достъп до качествени български продукти на малките родни производители", разказва Пламен Колев, старши експерт „Акции" в Лидл България.
Фермерските пазари са част от дългосрочната стратегия на Lidl в подкрепа на българските производители. Участието в тях е напълно безплатно - веригата предоставя своите паркинги и поема всички дейности и разходи по организацията и комуникацията. От старта на инициативата през 2020 г. насам, тя се е утвърдила като важна платформа за представяне на местни продукти с автентичен вкус и високо качество.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.