-
12 Май 2025 |
USD / BGN 1.7382
GBP / BGN 2.3072
CHF / BGN 2.0911
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Lidl подарява 25% отстъпка на своите клиенти по повод световния ден на шоколада

06 Юли 2023 | 14:17

/КРОСС/ 06 юли 2023 г., София. По повод Международния ден на шоколада -седми юли, всички потребители на мобилно приложение Lidl Plus ще получат специален купон за отстъпка от 25% на всички шоколади с марките FinCarre и JD Gross - част от собствените марки на веригата. В периода 7-9 юли 2023 г. потребителите ще могат да активират купон в своето приложение, като отстъпката важи до 3 броя шоколад на клиент.
В началото на 2023 г. собсвените марки шоколади на Lidl FinCarre и JD Gross бяха отличени с медал за най-високо качество според вота на клиентите в проучването Private label QUDAL - QUality meDAL 2022/2023, проведено на българския пазар от швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH).
Собствените марки на Lidl предлагат над 50 различни вида шоколад в постоянния си асортимент и над 30 като част любимите на мнозина тематични седмици. FinCarre е най-предпочитана от клиентите марка, под знака на която Lidl предлага богато разнообразие - млечен, млечен с ядки - цели или на парченца, черен, бял, със стафиди, както и по-нетрадиционни вкусове като солен карамел, например, и много други. От най-предпочитаните вкусове веригата предлага и разфасовки по 40 гр. за по-голямо удобство на клиентите, на които им се хапва нещо малко и сладко.
J. D. Gross е серията премиум шоколади, сред които са и едни от най-предпочитаните видове с по-високо съдържание на какао или т.нар. черни шоколади. 85% какао от Ариба, 60% какао от Перу и 70% какао от Мадагаскар, както и серията La Speciale са едни от най-разпознаваемите предложения на премиалната собствена марка на Lidl. Fairglobe е марката за био шоколади, сред които клиентите могат да открият био млечен с 37% какао и био тъмен със 70% какао.
Качеството на шоколадите собствена марка продуктите е еднакво за цялата Европа и се контролира през целия производствен процес. Това се оценява и от клиентите на компанията, доказателство за което е медалът за най-високо качество Qudal на шоколадите Fin Carre.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 119 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
12 Май 2025 | 17:31
Министър Тахов: Двойно повече кандидати са подали заявления по интервенцията за застраховането в Кампания`202512 Май 2025 | 16:31
Мария Филипова, КЗП : Комисия за защита на потребителите установи нови нелоялни търговски практики на пазара на потребителските кредити12 Май 2025 | 15:51
Зам.-кметът на Община Стара Загора Надежда Чакърова към учениците: „Бъдете осъзнати, смели и информирани – вашето бъдеще зависи от вас“ПОЛИТИКА