• 26 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Lidl прекратява продажбата на фойерверки за употреба на открито

Lidl прекратява продажбата на фойерверки за употреба на открито
Стремежът към отговорност и грижа за общността мотивира решението на компанията

/КРОСС/ Lidl прекратява продажбата на фойерверки от категории F2 и F3, предназначени за употреба на открито като пиробатерии, пиратки, бомбички, римски свещи и други. В асортимента на веригата ще присъстват само продукти от категория F1 с много ниска степен на опасност и пренебрежимо ниско ниво на шум.

Отговорността и грижата към природата и обществото са неизменно заложени във всеки аспект от нашата дейност. Затова подобно решение е логично. Предприехме тези мерки, защото държим на безопасността на хората, животните и природата и за да намалим вредите от шума, отпадъците и финия прах, които фойерверките произвеждат. Вярваме, че празниците трябва да носят радост, а не неудобства", заяви Мария Мирославова, ръководител направление "Търговски промоции и нехранителни продукти".

Продуктите от категория F2 и F3, съгласно Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на пиротехническите изделия, са с по-висока степен на опасност и могат да причинят стрес както на домашните любимци, така и на много хора.

Lidl продължава да предлага празнични декорации и артикули като бенгалски огън, искрящи пръчици, конфети и фонтани, които според действащата наредба спадат към категория F1. Те са с много ниска степен на опасност и са подходящи за употреба от лица над 12 години, осигурявайки безопасно забавление и празнична атмосфера.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 134 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.