-
07 Апр 2025 |
USD / BGN 1.7689
GBP / BGN 2.3014
CHF / BGN 2.0791
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Lidl с още по-строг контрол върху качеството на месото и рибата на място в магазина

04 Април 2025 | 18:47

/КРОСС/ Лидл България въвежда още по-строг контрол върху качеството на прясното месо и риба от собствените марки. В партньорство с SGS - световен лидер в контрола на качеството, ритейлърът ще извършва над 50 извънредни инспекции годишно, в допълнение към всички свои рутинни вътрешни проверки. Те са част от ангажимента на компанията да предлага прясно месо и риба с високо качество и гарантирана свежест в момента на продажба.
Независимите инспекции ще се извършват многократно през годината в складовете и магазините на Lidl в цялата страна. Квалифициран инспектор на SGS ще оценява качеството на прясното месо, месни заготовки и риба, като проверява свежестта, външния вид, формата, размерите, нарязването, цвета, температурата на съхранение, целостта на опаковката, срока на годност. Критериите за проверка на SGS включват най-важните показатели за качество на месото и рибата. Те са съобразени и с резултатите от клиентско проучване, проведено чрез анкети в мобилното приложение Lidl Plus през 2024 година, и обхващат всички фактори, посочени от потребителите като решаващи при избора им на прясно месо.
Допълнителните проверки в партньорство със SGS гарантират проследяване на качеството на прясното месо, месни заготовки и риба от собствените марки на Lidl в склада и в магазина, непосредствено преди продажбата. С въвеждането на по-строг контрол, Lidl затвърждава своята позиция на пазара като избор №1 на потребителите в категория прясно месо и риба.
Необявените инспекции в складовете и магазините на Lidl ще обхващат целия асортимент от над 80 вида пакетирано прясно месо, месни заготовки и риба под собствените марки „Порция свежест", „Грил Майстор" и „Родна стряха". Продуктите, които успешно преминат строгите проверки на SGS, ще носят логото „Гаранция за качество SGS - световен лидер в контрола". Всички артикули с този знак върху опаковките ще подлежат на последващи независими инспекции.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 136 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.