• 07 Апр 2025 |
  •  USD / BGN 1.7689
  •  GBP / BGN 2.3014
  •  CHF / BGN 2.0791
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Lidl с още по-строг контрол върху качеството на месото и рибата на място в магазина

Lidl с още по-строг контрол върху качеството на месото и рибата на място в магазина
Компанията ще осъществява над 50 допълнителни инспекции годишно за качеството на прясно месо и риба от собствени марки в партньорство със световния лидер в контрола SGS

/КРОСС/ Лидл България въвежда още по-строг контрол върху качеството на прясното месо и риба от собствените марки. В партньорство с SGS - световен лидер в контрола на качеството, ритейлърът ще извършва над 50 извънредни инспекции годишно, в допълнение към всички свои рутинни вътрешни проверки. Те са част от ангажимента на компанията да предлага прясно месо и риба с високо качество и гарантирана свежест в момента на продажба.

Независимите инспекции ще се извършват многократно през годината в складовете и магазините на Lidl в цялата страна. Квалифициран инспектор на SGS ще оценява качеството на прясното месо, месни заготовки и риба, като проверява свежестта, външния вид, формата, размерите, нарязването, цвета, температурата на съхранение, целостта на опаковката, срока на годност. Критериите за проверка на SGS включват най-важните показатели за качество на месото и рибата. Те са съобразени и с резултатите от клиентско проучване, проведено чрез анкети в мобилното приложение Lidl Plus през 2024 година, и обхващат всички фактори, посочени от потребителите като решаващи при избора им на прясно месо.

Допълнителните проверки в партньорство със SGS гарантират проследяване на качеството на прясното месо, месни заготовки и риба от собствените марки на Lidl в склада и в магазина, непосредствено преди продажбата. С въвеждането на по-строг контрол, Lidl затвърждава своята позиция на пазара като избор №1 на потребителите в категория прясно месо и риба. 

Необявените инспекции в складовете и магазините на Lidl ще обхващат целия асортимент от над 80 вида пакетирано прясно месо, месни заготовки и риба под собствените марки „Порция свежест", „Грил Майстор" и „Родна стряха". Продуктите, които успешно преминат строгите проверки на SGS, ще носят логото „Гаранция за качество SGS - световен лидер в контрола". Всички артикули с този знак върху опаковките ще подлежат на последващи независими инспекции.


За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 136 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.