-
12 Май 2025 |
USD / BGN 1.7382
GBP / BGN 2.3072
CHF / BGN 2.0911
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
1000 купона за пазаруване по 100 лв. могат да спечелят любителите на шоколада от Lidl

12 Март 2023 | 20:11

/КРОСС/ 12 март 2023 г. София. През месец март хиляда късметлии могат да спечелят купони за пазаруване по 100 лв. с приложението Lidl Plus с всяка сладка покупка на шоколади от собствената марка Fin Carre на Lidl. Те бяха отличени с медал за най-високо качество на шоколадите собствена марка според вота на клиентите в проучването Private label QUDAL - QUality meDAL 2022/2023, проведено на българския пазар от швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH).
Механиката за участие в томболата на най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа е много лесна. Всички, които закупят шоколади собствена марка Fin Carre на Lidl за поне 5 лв. в един касов бон, имат шанс да спечелят един от 1000 купона за пазаруване на стойност 100 лв. в приложението Lidl Plus. Достатъчно е клиентите да сканират на касата приложението, след което да потвърдят, отново в него, своето участие в томболата.
Печелившите ще бъдат избрани в четири тегления, съответно на 13-и, 20-и и 27-и март и на 3-ти април, а победителите ще бъдат обявявани в сайта на веригата, както и в самото мобилно приложение. Потвърдено участие, което не е донесло късмет при тегленето в дадена седмица, автоматично участва и през следващите седмици, в които играта се провежда. Така всеки може да има повече от едно активирано участие, а с това - още по-голям шанс да спечели повече от една награда. Пълните условия за играта може да намерите тук.
Освен атрактивните купони за любителите на шоколадите през март, Lidl Plus носи още много приятни изненади и дава реална възможност на домакинствата да пестят и да планират менюто си по-добре през цялата година. Сред предимствата на приложението са разнообразни намаления с купони, с които доказано на седмица потребителят пести минимум 10 лв., рецепти, идеи и съвети за трапезата, специални намаления за извън магазините на веригата, както и хронология на всяко пазаруване в дигиталните касови бележки - още един начин за оптимално проследяване на месечния бюджет.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 116 магазина в 51 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
12 Май 2025 | 16:16
Мария Филипова, КЗП : Комисия за защита на потребителите установи нови нелоялни търговски практики на пазара на потребителските кредити12 Май 2025 | 15:51
Зам.-кметът на Община Стара Загора Надежда Чакърова към учениците: „Бъдете осъзнати, смели и информирани – вашето бъдеще зависи от вас“12 Май 2025 | 14:44
Борислав Сарафов на конференция срещу насилието над животни: Категорична нетърпимост и нулева толерантност в обществото срещу всички прояви на жестокостПОЛИТИКА