• 18 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8481
  •  GBP / BGN 2.3436
  •  CHF / BGN 2.0831
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Германска премиера за Maxus eDeliver 7

Германска премиера за Maxus eDeliver 7

/КРОСС/ Maxomotive Deutschland GmbH, базирана в Кьолн, е официален вносител на автомобили от китайската марка Saic Maxus за германския пазар. Сега новият Maxus eDeliver 7 празнува своята премиера - средно големият ван ще бъде представен на широката публика в Германия за първи път на индустриалната среща „Flotte" в Дюселдорф (20 и 21 март 2024 г.).

Лекото търговско превозно средство съчетава голям товарен обем и висок полезен товар с локално електрическо задвижване без емисии - и по този начин декарбонизира транспорта и трафика за доставки. С eDeliver 7, наличен на цени, започващи от 45 990 евро (препоръчителна цена плюс 19 процента ДДС), китайската марка Maxus затваря разликата между малкия eDeliver 3 и големия eDeliver 9.

Клиентите могат да избират между две дължини - дългата почти пет метра L1 версия предлага товарен обем от 5,9 кубически метра, но това се увеличава до 6,7 кубически метра във версията L2 с дължина 5,36 метра. С междуосие от почти 3,37 метра се създава товарна площ с дължина 2,91 метра.

Вратите отзад, които се отварят под ъгъл от 180 градуса, и голяма плъзгаща се врата от страната на пътника улесняват товаренето. Допълнителна плъзгаща се врата от лявата страна се предлага като опция (доплащане 800 евро нето). В зависимост от размера и капацитета на батерията, полезният товар е до 1125 килограма, а максималното натоварване на теглено ремарке е 1500 килограма. Преграда с вграден прозорец разделя товарното пространство от триместната единична кабина.

Задвижването се осигурява от електрически мотор с мощност 150 кВт/204 к.с., който изпраща 330 Нм въртящ момент към предните колела още от самото начало. Електрическият мотор е комбиниран с 77 кВтч или 88 кВтч литиево-желязо-фосфатна батерия. Той позволява пробег до 370 километра (комбиниран WLTP), а в градски условия са възможни до 542 километра (за L1 с 88 кВтч батерия) с едно зареждане, според производителя. В станциите за бързо зареждане високоволтовата батерия се зарежда от 20 до 80 процента в рамките на 43 минути. Когато се работи с wallbox, зареждането се извършва трифазно с 11 кВт, удобно през нощта.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.