-
02 Май 2025 |
USD / BGN 1.7197
GBP / BGN 2.2961
CHF / BGN 2.0831
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Apple е най-скъпата марка

29 Юли 2020 | 14:40

/КРОСС/ Стойността на бранда на американската корпорация „Netflix" за една година се е повишила със 72 % и достигна 25,7 милиарда долара. Това е оценката на публикуваната от „Форбс" класация на най-скъпите марки в света.
Първите места традиционно са заети от Apple с 241,2 млрд. долара, Google с 207,5 млрд. долара, Microsoft -162,9 млрд., Amazon - 135,4 млрд. и Facebook - 70,3 млрд. долара.
Следват ги Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton и McDonald's.
Преди година в десетката влизаше и марката „Тойота", но заради претърпените тази година загуби от 7 % тя зае 11-то място.
От лидерите само Facebook и Samsung са загубили, съответно 21 % и 5 %, докато останалите марки са поскъпнали, като най-голям е ръстът на Netflix.
Общата стойност на стоте най-скъпи брандове възлиза на 2,54 трилиона долара, като половината от тях са собственост на американски компании, 10 са германски, а 9 френски.
Най-голям е броят на технологичните компании - 20, 14 бранда са на фирми, работещи в областта на финансите, 11 - в автомобилния сектор.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
01 Май 2025 | 20:28
Трима пътници в такси загинаха при тежка катастрофа край Монтана, а шофьорът на таксито е с опасност за живота01 Май 2025 | 16:26
Наталия Киселова в Копривщица: Нека достойнството, увереността и единството на героите от Априлското въстание да бележат националното ни самочувствиеПОЛИТИКА