• 29 Апр 2025 |
  •  USD / BGN 1.7220
  •  GBP / BGN 2.2972
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Porsche разшири тройно онлайн продажбите си на автомобили

Porsche разшири тройно онлайн продажбите си на автомобили

/КРОСС/ Има още едно важно събитие в електронната търговия за Porsche: броят на пазарите, предлагащи онлайн търсене на неговите превозни средства, наскоро достигна 100 по целия свят и в 26 от тях колите могат да бъдат поръчани и онлайн. В Канада търсенето на автомобили на Porsche дори беше въведено като изключителна маркетингова платформа за новите серийни автомобили.

Като цяло 94% от дилърите на марката по света вече представят своите нови и употребявани автомобили на дигиталния пазар, като се предлагат общо 16 300 превозни средства. В същото време търсенето от страна на клиентите се увеличава. През последната година около 5800 автомобила на Porsche бяха продадени от склад чрез онлайн канала и това е над трикратно увеличение спрямо предходната година с 1700 бройки продадени онлайн. Около 110 000 потенциални клиенти бяха в платформата по целия свят, като тази цифра се увеличи с 61 процента през 2020 г. Около 1,1 милиона потребители използват преработеното търсене на превозни средства Porsche всеки месец.

В Европа онлайн продажбите на превозни средства са налични на всички основни пазари от 2021 г. Стратегическите съображения също играят роля при решението за стартиране на нови пазари. Норвегия е един от силно развиващите се пазари в Европа, особено след представянето на напълно електрическия Taycan. Там пазарът стартира миналата година и оттогава осигурява прозрачност за превозните средства, налични на местно ниво.

„Продължаваме да развиваме нашите онлайн продажби на автомобили с ясен фокус върху клиентите“ - казва Жаклин Смит-Дубендорфер, вицепрезидент Smart Mobility & Digital Sales - „Нашите клиенти могат да ни дадат обратна връзка директно на дигиталния пазар. Освен това получаваме по-широка картина на предпочитанията. В рамките на три месеца събрахме повече от 4000 мнения на клиенти и систематично ги използваме за по-нататъшно подобряване на нашите услуги."

Ангажиментът към електронната търговия е част от стратегията на компанията, според която клиентите трябва да могат да се движат безпроблемно между дигиталния пазар и физическите сайтове за търговия на дребно.

„Нашата цел е да направим продуктите на Porsche удобно достъпни по всяко време и навсякъде. Както в представителството, така и онлайн. Ние поддържаме допълнителни мрежови системи и процеси, за да гарантираме първокласно изживяване“ - казва Смит-Дубендорфер.

Porsche стартира онлайн продажбите на автомобили в Германия през 2019 г. и оттогава непрекъснато ги разширява. В Китай и САЩ местните екипи наскоро започнаха да работят върху онлайн платформата. Те могат да уловят специфичните за пазара изисквания на клиентите още по-пряко и да внедряват подходящи решения възможно най-бързо.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.