-
29 Апр 2025 |
USD / BGN 1.7220
GBP / BGN 2.2972
CHF / BGN 2.0763
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Porsche разшири тройно онлайн продажбите си на автомобили

07 Февруари 2022 | 10:48

/КРОСС/ Има още едно важно събитие в електронната търговия за Porsche: броят на пазарите, предлагащи онлайн търсене на неговите превозни средства, наскоро достигна 100 по целия свят и в 26 от тях колите могат да бъдат поръчани и онлайн. В Канада търсенето на автомобили на Porsche дори беше въведено като изключителна маркетингова платформа за новите серийни автомобили.
Като цяло 94% от дилърите на марката по света вече представят своите нови и употребявани автомобили на дигиталния пазар, като се предлагат общо 16 300 превозни средства. В същото време търсенето от страна на клиентите се увеличава. През последната година около 5800 автомобила на Porsche бяха продадени от склад чрез онлайн канала и това е над трикратно увеличение спрямо предходната година с 1700 бройки продадени онлайн. Около 110 000 потенциални клиенти бяха в платформата по целия свят, като тази цифра се увеличи с 61 процента през 2020 г. Около 1,1 милиона потребители използват преработеното търсене на превозни средства Porsche всеки месец.
В Европа онлайн продажбите на превозни средства са налични на всички основни пазари от 2021 г. Стратегическите съображения също играят роля при решението за стартиране на нови пазари. Норвегия е един от силно развиващите се пазари в Европа, особено след представянето на напълно електрическия Taycan. Там пазарът стартира миналата година и оттогава осигурява прозрачност за превозните средства, налични на местно ниво.
„Продължаваме да развиваме нашите онлайн продажби на автомобили с ясен фокус върху клиентите“ - казва Жаклин Смит-Дубендорфер, вицепрезидент Smart Mobility & Digital Sales - „Нашите клиенти могат да ни дадат обратна връзка директно на дигиталния пазар. Освен това получаваме по-широка картина на предпочитанията. В рамките на три месеца събрахме повече от 4000 мнения на клиенти и систематично ги използваме за по-нататъшно подобряване на нашите услуги."
Ангажиментът към електронната търговия е част от стратегията на компанията, според която клиентите трябва да могат да се движат безпроблемно между дигиталния пазар и физическите сайтове за търговия на дребно.
„Нашата цел е да направим продуктите на Porsche удобно достъпни по всяко време и навсякъде. Както в представителството, така и онлайн. Ние поддържаме допълнителни мрежови системи и процеси, за да гарантираме първокласно изживяване“ - казва Смит-Дубендорфер.
Porsche стартира онлайн продажбите на автомобили в Германия през 2019 г. и оттогава непрекъснато ги разширява. В Китай и САЩ местните екипи наскоро започнаха да работят върху онлайн платформата. Те могат да уловят специфичните за пазара изисквания на клиентите още по-пряко и да внедряват подходящи решения възможно най-бързо.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
29 Април 2025 | 13:59
Протест пред полицията в Луковит заради нанесен побой над 12-годишно дете от града29 Април 2025 | 12:59
Защо системата BG Alert не се активира при наводненията в Северозападна България и кой ще поеме отговорността29 Април 2025 | 12:36
Българите се стопихме под 6,5 милиона души, децата у нас са по-малко от 1 милионПОЛИТИКА