• 29 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8518
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1010
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Внимавайте с покупки на услуги на Черния петък

Внимавайте с покупки на услуги на Черния петък

/КРОСС/ На днешния Черен петък потребителите да следят не само процентите на витрините на магазините, но и дали обещаваните отстъпки реално се прилагат. Да проследяват и дали намаленията не са фиктивни, като за това могат да си помагат с проверки чрез телефоните си, когато са във физически обекти. Това препоръча Габриела Руменова от „Ние, потребителите" пред „Денят започва" по БНТ.

При разминаване между обявената цена и маркираната на касата клиентите са в правото си да настояват стоката да им бъде продадена при анонсираните условия, обясни тя.

Руменова препоръча повече бдителност при покупка на услуги на Черен петък. „Все по-често в тези кампании се предлагат и туристически услуги. Тогава трябва да се внимава за кой период е настаняването или пътуването, защото почивка на морето през март едва ли е най-желаната покупка, пък било то и от Черен петък", насочи експертът.

Тя даде пример и със закупени от Черен петък ваучери за козметични услуги, на които не е била посочена информация, че ползването е след предварително записване на час за посещение: „Потребителят отива в срока на валидност на ваучера и се оказва, че няма свободни места не само на датата, на която е отишъл, но и на всички до края на периода на валидност на ваучера.", обясни тя и добави: „Ако е спестена информация, която е важна и има отношение към това дали ние ще можем да ползваме услугата, това също трябва да се изследва за нелоялна търговска практика и при доказване на такава, потребителят трябва да получи сумата, която е заплатил."

В случай че стока от реклама липсва в магазина, търговецът трябва да направи всичко възможно да я осигури или алтернативна на нея, но с не по-лоши характеристики и в разумно време, каза още експертът.

„Свикнали сме да мислим, че в търговските обекти цените може да са по-високи от тези в електронните магазини заради повечето разходи за персонал, наем, ток и т.н. Но сигнали на потребители свидетелстват, че онлайн същите стоки може да са по-скъпи. Според мен, това може да се дължи на обстоятелството, че потребителят е профилиран, търговецът знае какво той търси и му го предлага на по-висока цена, което е недобросъвестно", коментира тя.

Експертът предупреди да се внимава и за фалшиви сайтове, които се издават по много малко разминаване в изписването на адреса на сайта, твърде ниски цени и атрактивни подаръци.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.