• 26 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Герасим Лукаров, Филип Морис България: IQOS е символ на промяната за хиляди пълнолетни потребители у нас

Герасим Лукаров, Филип Морис България: IQOS е символ на промяната за хиляди пълнолетни потребители у нас

Потребителите винаги са в центъра на големите промени за компаниите с визия за бъдещето. Това споделя Герасим Лукаров, регионален търговски мениджър за Западна България във Филип Морис България, с който се срещнахме, за да поговорим за водещата бездимна алтернатива от портфолиото на компанията. Пълнолетните потребители у нас вече наброяват над 400 000, а по света те са над 30.8 милиона.

/КРОСС/  Вярвам, че потребителите у нас винаги са били отворени към иновациите и готови да експериментират в търсене на най-доброто за техния начин на живот. Разбира се, никоя промяна не се случва от днес за утре. От първия ден на пускането на IQOS у нас, преди повече от 7 години, до днес, ние не спираме да споделяме фактите за бездимните алтернативи, които, макар и не без риск, са по-добър избор в сравнение с цигарите за всички онези пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат. В момента имаме много добре развита инфраструктура в цялата страна и над 400 000 пълнолетни потребители, които са избрали да преминат към водещата ни бездимна алтернатива. Ключов фактор за устойчивия успех по пътя към бъдеще без дим е постоянната комуникация с потребителите. Те са тези, които ни помагат да се развиваме, на база на тяхната обратна връзка усъвършенстваме продуктите си, с цел да им предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване заедно с алтернативата за намаляване на риска в сравнение с продължаване на пушенето.  

 
Каква промяна носи IQOS във всекидневието на пълнолетните потребители?  
 
Всеки пълнолетен пушач, който е взел решението да остави цигарите в миналото и да премине към бездимната алтернатива, има своята лична история и мотив за промяната. Историите, които потребителите споделят с нас са вдъхновяващи - за промяната в ежедневието им, за избора, който са направили заради себе си и близките около тях.  Потребители споделят, че вече не се притесняват от миризмата на тютюнев дим по дрехите си, ръцете или в колата. Други споделят, че причината да преминат към бездимните алтернативи е технологията, с която се премахва горенето, и науката, която стои зад разработката на тези продукти, с доказателствата за намаленото излагане на вредни вещества спрямо цигарите.   Всеки има своя мотив да направи промяната, а ролята на нашия екип е да бъдем близо до потребителите, да отговаряме на техните въпроси и да слушаме тяхната обратна връзка.  
10 години в света и 7 години в България. Какво в бранда печели вниманието на пълнолетните потребители от Вашите наблюдения?   


 Стараем се постоянно да развиваме продуктовото си портфолио и качеството на обслужването си, за да задоволим нуждите на нашите потребители. Всяка обратна връзка, която получаваме, бива анализирана внимателно и на нейна база се взимат последващите решения. Потребителите разбират това и ни оценяват изключително високо - това показват нашите вътрешни проучвания за нивото на потребителска удовлетвореност от полученото обслужване. Така потребителите ни имат ключова роля при развитието на нашите бездимни алтернативи. Най-яркият пример за това е последната генерация IQOS устройства, при които продуктът използва технология на нагряване чрез електромагнитна индукция вместо нагревател, елиминирайки риска от счупване на нагревателя, като и нуждата от почистване. Промяната на технологията е провокирана от обратната връзка от потребители по целия свят. Вярваме, че с действията си градим доверие сред потребителите ни.  
 
Има ли предизвикателства пред това България да стане бездимна страна по-скоро и как се справяте с тях? 
 
Предизвикателствата в бизнеса са свързани с мащаба на трансформацията ни и цялостната промяна на бизнес модела. От компания, в която десетилетия наред процесите са се случвали по определен начин, свързан с конвенционалния ни бизнес, ние трябваше скоростно да изградим нов начин на работа в изпълнение на визията ни за бъдеще без дим - благодарение на науката, иновациите и технологиите и постоянната връзка с потребителите.  С предизвикателствата се справяме с с постоянство и отдаденост и с постоянна грижа за клиентите. Ние, във Филип Морис България, влагаме цялата си енергия и усилия в изпълнение на визията ни за бдъдеще без дим и нарастващият брой на потребителите на IQOS в страната го доказва. Адаптираме се постоянно. Екипът ни е силно мотивиран, за да отговори на всички изисквания на пълнолетните потребители и час по-скоро да постигнем тази цел.



Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.