• 11 Апр 2025 |
  •  USD / BGN 1.7649
  •  GBP / BGN 2.2807
  •  CHF / BGN 2.1033
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Диана Русинова: Правилата се нарушават ежедневно

Диана Русинова: Правилата се нарушават ежедневно

/КРОСС/ В последните години поради една или друга причина поддръжката на пътищата беше много занижена, на места дори липсваше. Това заяви в предаването „Тази събота" пътният експерт Диана Русинова.

В Северна България няма завършена магистрала. „Хемус" е прекалено нужно да я построим, вече не търпи отлагане. Този огромен трафик трябва да бъде пренасочен по автомагистрален път", категорична бе тя.

Според нея ремонтът на пътя Ботевград-Мездра е причината целия трафик да се пренасочва по републикански път I-3.

„Пътят Ботевград-Мездра, който десетки пъти беше спиран, това направи голямото забавяне. Този път минава през много тежък участък. И докато там се строи, движението няма откъде другаде да се пренасочи. Това доведе до неимоверното натоварване на път Ябланица-Бяла. По него не е правен основен ремонт от години, асфалтът е изключително износен. Ние за целия участък имаме общо 12 сигнала", коментира още тя.

По думите й правилата се нарушават ежедневно, не само от водачите, а и от стопаните им. За пример даде растителността край пътното платно, която не е поддържана, а от нея зависи видимостта.

Тя коментира отсечката край Телиш, където настъпи тежката катастрофа. Според нея проблем има със сцеплението на асфалта. „При един толкова натоварен път, дори и да е нов асфалтът, той се амортизира изключително много. Също подозирам, че при напречните наклони на пътя може да има проблеми. Във вторник, когато направим нашата детайлна проверка, ще можем да кажем малко повече, защото тези неща на око не се определят", заяви още Русинова.

„Проектантски грешки се случват и е възможно да са допуснати грешки при радиусите на завоите още преди десетилетия. Затова, когато изготвим нашия доклад, ще го предоставим на всички институции. Сгрешен радиус обаче допускам, че няма. По-скоро става дума за напречните и надлъжните наклони, които отговарят за отводняването. Тези пътища са проектирани по стари норми. Най-вероятно проектната скорост на пътя е 80 км/ч. Това означава, че максималната скорост на пътя е 110-120 км/ч.", обясни още Диана Русинова.

бТВ, „Тази събота"

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.