• 30 Окт 2024 |
  •  USD / BGN 1.8153
  •  GBP / BGN 2.3559
  •  CHF / BGN 2.0876
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Renault със сделка за производството на ново евтино Twingo EV в Словения

Renault със сделка за производството на ново евтино Twingo EV в Словения

/КРОСС/ Очаква се Twingo да бъде базирано на версия на платформата AmpR Small, която е в основата на новото Renault 5. Новото Twingo има стилистика от модела от първо поколение, включително фарове тип "жабешко око". За първи път моделът беше показан през есента на 2023 г. като концептуален.

Renault Group и правителството на Словения подписаха меморандум за разбирателство за производството на следващия изцяло електрически миниавтомобил Twingo във фабриката на автомобилния производител в Ново Место от 2026 г. Новото Twingo се очаква да се продава за по-малко от 20 000 евро, каза изпълнителният директор на Renault Лука де Мео. То ще замени сегашния модел, който е разработен със Smart и включва както ICE, така и EV версии и вече не се произвежда.

Производството ще започне с годишно производство от 150 000 автомобила, казаха официални лица. Те отказаха да разкрият размера на инвестицията. Меморандумът за разбирателство беше подписан в завода, който произвежда автомобили Renault от 1973 г., от министър-председателя Робърт Голоб и ръководители на Renault.

„Днес подписваме ангажимента на Renault и правителството за съвместно разработване на производствена линия за нов електрически автомобил на това място", каза Голоб. На 22 юли той потвърди, че новото Twingo ще се произвежда в Словения. Представители на завода казаха, че сделката ще позволи на фабриката в Ново Место да поддържа производството си и да задържи 1400 настоящи служители след приключване на предишна сделка за производство на настоящите модели Twingo. В момента фабриката изработва малкия автомобил Renault Clio на една смяна.

Главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео сравни новото Twingo с японските автомобили тип kei, които са евтини градски машини. Новото Twingo беше представено на инвеститорите миналата есен и де Мео каза, че ще бъде разработено за "рекордните" две години, за да се конкурира с китайските автомобилни производители. Той го описва като „сребърен куршум за устойчива градска мобилност" и го сравнява с японските автомобили kei - евтини градски автомобили, които имат много малки бензинови двигатели.

От Renault казаха, че Twingo ще има месечна лизингова цена под 100 евро без да предлага подробности и „най-добра в класа" консумация на енергия от 10 киловатчаса на 100 км, което би било с 50 процента по-добро от настоящите малки електромобили.

Очакваше се Twingo да бъде базирано на версия на платформата AmpR Small, която стои в основата на новото малко EV Renault 5. Вместо това Renault ще работи с китайска инженерна компания за разработването на Twingo, беше съобщено през май. „Разработването на автомобила ще бъде направено с китайски партньор, за да се подобри времето и разходите ни за разработка", каза тогава говорител на Renault.

Проектът за стил и усъвършенстван инженеринг се извършва във Франция, добави говорителят. Главният главен технически директор на Renault, Жил Льо Борн каза, че автомобилният производител се стреми към време за производство на Twingo под 10 часа.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.