- 05 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.7937
- GBP / BGN 2.3266
- CHF / BGN 2.0785
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Изпълнителният директор на LG обобщава годината с „F.U.N. Talk“
19 Декември 2023 | 18:32
/КРОСС/ Oще от встъпването си в длъжност в края на 2021 г. главният изпълнителен директор на LG, Уилям Чо, активно работи със служителите на компанията чрез програмата "CEO F.U.N. Talk". Деветото издание на събитието се проведе на 7 декември в LG Twin Tower в Yeouido, Seoul, като в него бе обсъдена предходната година и гласно бе изразена решимостта да се ускори постигането на Future Vision 2030.
Г-н Чо започна с признание за всеотдайността и усилията на всички през, изпълнената с предизвикателства, отминала година. Той изтъкна обявяването на Future Vision 2030 г. като едно от най-запомнящите се събития. "То беше резултат от колективни усилия и добре обмислени решения", заяви CEO Чо. „Заедно ще се стремим да изпълним ангажимента си за постигане на тази визия, да се ангажираме със смели нови предизвикателства и да развиваме нови вълнуващи пътешествия."
Визията очертава трансформацията на LG в Smart Life Solution Company, която да излиза извън рамките на домакинските уреди. Да се превърне в компания, която свързва и подобрява различните преживявания на своите клиенти във всички сфери на живота.
В допълнение към редовните заседания на "F.U.N. Talk" през годината, CEO Чо спомена участието на висши директори като CFO, CSO и CTO в насърчаването на култура и тясна комуникация между ръководния екип и служителите.
По време на събитието, CEO Чо обсъди стратегическите насоки за 2024 г., включително подобряване на портфолиото, създаване на резултати чрез интегриране на „Customer Experience and Digital Transformation", както и засилване на бъдещата подготовка. Той наблегна на ролите, върху които всяка организация трябва да се съсредоточи, за да ускори постигането на Future Vision 2030.
„Home Appliance & Air Solution Company трябва да засили възможностите си за подготовка за бъдещето, включително интелигентните домакински уреди, а Home Entertainment Company трябва да се съсредоточи върху ускоряването на растежа на бизнеса си с платформи, за да се превърне в истинска компания за медийно развлечение", каза главният изпълнителен директор Чо. „Vehicle Component Solutions Company трябва да продължи да подобрява възможностите си, за да реагира адекватно на промените в тенденциите при софтуерно дефинираните превозни средства, а Business Solutions Company трябва да се превърне в B2B специалист, като разшири бизнеса си с актуални решения."
CEO Чо също така отличи победителите в наградите за иновации на LG Electronics за техния изключителен принос в създаването на уникална стойност за клиентите. Четири екипа бяха избрани за тазгодишни победители в наградите: екипът за разработване на първото в света решение за безжично предаване на 4K/120Hz за OLED телевизори; Task team екипът който промени парадигмата на абонаментните услуги; екипът, който повиши удобството на клиентите чрез създаването на интегрирана система за обаждания от клиенти; и Task team екипът за ръст в областта на морския превоз на товари.
Той изрази ангажимента си тези награди да се продължават развитието си и в бъдеще. „Тази награди ще продължат да действат в посока, която награждава усилията на всички членове на LG Electronics, които работят усърдно и заслужават признание за постиженията си", спомена CEO Чо, „При нас герой е всеки, който полага непрестанни усилия и полага усилия да създаде добавена стойност за потребителите ни, спрямо професионалната си роля."
Събитието „CEO F.U.N. Talk", което беше последното за годината, предизвика ентусиазирани реакции от страна на служителите. Над 10 000 човека участваха в него, като преди това те споделиха различни мнения в секцията за онлайн коментари в отговор на въпроса: „Кое е най-запомнящото се постижение на LG Electronics през тази година?"
Сред публикуваните хиляди коментари, са: "Всеки, който положи изключителни усилия - дори по време на предизвикателствата, всъщност постигна постижение, "Запомнящо е да наблюдавам как LG постепенно се променя с всяка активност за ребрандиране на марката, а това ме кара да очаквам с нетърпение следващата година" и „Наред с пускането на иновативни продукти, комуникацията между ръководството и служителите също беше впечатляваща, като например „CEO F.U.N. Talk", където споделяме постиженията си на тримесечие, отделяйки време, за да им отдадем нужното внимание."
По време на събитието, г-н Чо се включи в откровена Q&A сесия със служителите. Той наблегна най-вече на въпроса на един от служителите относно визията на компанията за следващата година. "Искам да създам организация, от която всеки иска да бъде част - радостно работно място, което насърчава хоризонталната комуникация отвъд йерархията, и което е по-важно - организация, която постоянно постига високи резултати", казва CEO Чо. „За да постигнем това, трябва да свържем в едно нашата мисия, визия и цели и да се фокусираме върху изпълнението."