• 23 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Арх. Любо Георгиев: Движението в града не се определя от днес за утре, то е следствие от градското планиране

Арх. Любо Георгиев: Движението в града не се определя от днес за утре, то е следствие от градското планиране

/КРОСС/ Движението в града не се определя от днес за утре, то е следствие от градското планиране. За да има добър ефект, трябва да се работи с години. Това каза архитект Любо Георгиев „Екипът на София" в предаването "Денят започва с Георги Любенов" по БНТ.

Ремонтите са сред основните предпоставки за тежкия трафик и задръстванията в града.  

Проблемите са наслагвани с годините. „Затова сега трябва да решаваме казуси, тапи, но и да помислим как да се решат проблемите дългосрочно така, че да има по-малко задръствания", подчерта Георгиев.

Богдан Милчев от Института по пътна безопасност коментира, че хроничният проблем със задръстванията в столицата е на път да се превърне в криза. „Това е така, защото транспортът и трафикът в момента не се управляват. Управлението на трафика изисква системен подход от „Пътна полиция", Столична община, неправителствени организации. В момента има пълно нарушаване на координацията между „Пътна полиция" и общината. От една година те не си взаимодействат и се противопоставят един на друг. За кмета на София това не е централна тема, тя е аутсорсната на „Спаси София". има пълен антагонизъм между Борис Бонев и Терзиев, те имат проблем с кадруването и налагането на експертиза в транспорта. Експертите на Фандъкова от 10 години продължават да управляват трафика на София, а „Спаси София" искат да вкарат иновативни моменти в управлението, а кметът не им позволява", обясни той.

Трафикът може да бъде оправен много бързо в краткосрочен план. „Пътна полиция" може да въздейства по няколко начина върху трафика: чрез контролирано пускане на движението в час пик в бус лентите, чрез пренастройване на светофари, чрез регулиране, чрез премахване на Синята зона на определени места, даде примери Милчев. „Когато сме в криза, трябва да действаме на момента, нестандартно. Но за да се случи всичко това, трябва кметът на София да си вземе транспорта и да поеме отговорност", подчерта той.

БНТ, „Денят започва с Георги Любенов"

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.