• 09 Фев 2025 |
  •  USD / BGN 1.8848
  •  GBP / BGN 2.3464
  •  CHF / BGN 2.0767
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Българите са най-склонни да купуват фалшификати

Българите са най-склонни да купуват фалшификати

/КРОСС/Сред всички потребители в Европа, българските са най-склонни да купуват фалшиви стоки (24% у нас спрямо 13 на сто в ЕС). Това сочи тазгодишното изследване на Службата на Европейския съюз за интелектуалната собственост. Според него половината от младите европейци биха закупили фалшиви стоки. Всеки осми респондент признава, че в последната година съзнателно е купувал фалшиви стоки като дрехи обувки, чанти, парфюми и т.н.

Но се наблюдава и друга тенденция - 39% от европейците не могат да преценят дали стоката, която са купили е фалшива, или не. Един от изводите на изследването обаче е, че докато европейците стават все по-предпазливи към фалшификатите и незаконното съдържание, то цената остава решаващ фактор, тъй като тази на фалшификатите е по-приемлива за младите потребители.

В изследването не са зададени конкретни въпроси за причините за купуване на фалшификати, но е засегната темата кога е приемливо това да се случва. Освен цената, от Службата на ЕС за интелектуална собственост извеждат като фактор и дали конкретния продукт е достъпен в дадена страна.

Възрастта също играе роля. Младите хора (между 15 и 24 години) са най-склонни да купят фалшификати.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.