• 27 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8298
  •  GBP / BGN 2.3159
  •  CHF / BGN 2.0405
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 21°C

Новата система за таксуване на Столична община е „пропуснала“ интегрирането и с влаковете на БДЖ

Новата система за таксуване на Столична община е „пропуснала“ интегрирането и с влаковете на БДЖ

/КРОСС/ Сдружение „Градски транспорт и инфраструктура“ приветства действията на Столична община в посока разширение на мрежата за дистрибуция на превозни документи през каналите на „БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД. Инициативата беше представена от представители на сдружението на Консултативния съвет по пътна безопасност към Столична община през месец октомври 2020 г., заедно с пакет от мерки за насърчаване на пътуванията с обществен транспорт в района от и към столицата.
Мерки, които сдружението представи на Консултативния съвет:

  • Предлагане на билетите и картите на ЦГМ на касите на „БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД в съседните на София населени места;
  • Искане от страна на Столична община към „БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД за директни влакове, пресичащи диаметрално територията на Столична община, създавайки основа за градска железница тип S-Bahn;
  • Създаване на интегриран превозен документ влак-метро.

Макар предстоящото представяне на първата предложена мярка да е похвална, от сдружението не разбират защо новите скъпо струващи електронни системи за таксуване на ЦГМ и „БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД не предвиждат издаването на общи документи. Същото е залгнало в споразумение, подписано между двете страни още през 2014 г., като до момента няма видимо развитие по прилагането му. Същевременно, през 1934 г., без наличните в момента модерни електронни платформи и системи, Столична община и БДЖ успяват да реализират първия интегриран превозен документ в страната.
Насърчаването на комбинираните пътувания с влак и градски транспорт може съществено да допринесе за намаляване на трафика на територията на Столична община. В момента от Казичене до центъра на София пътуването с градски транспорт отнема около час. При пътуване с влак и метро времето може да бъде намалено с повече от 30 мин. Сдружението е представило на институциите и готовността на предприятия от индустриалните зони на София да подкрепят създаването на интегриран превозен документ, който ще позволи на служителите им по-бързо придвижване до работните места.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.