• 18 Яну 2025 |
  •  USD / BGN 1.8992
  •  GBP / BGN 2.3159
  •  CHF / BGN 2.0820
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Д-р Илин Димитров: Трябва да наблегнем на бранд "България"

Д-р Илин Димитров: Трябва да наблегнем на бранд "България"

/КРОСС/ "Българският туризъм не може да бъде различен от теченията в световния. Световният се възстановява с голяма скорост. Работата на министерството е концентрирана върху това да ни позиционира добре на международните пазари и да покаже, че сме готови да посрещнем всички желаещи да посетят страната ни. И да акцентираме върху положителните страни". 

Това каза пред БНР министърът на туризма д-р Илин Димитров. 

Той беше категоричен, че туризмът у нас се възстановява, но - средства за реклама никога не достигат. 

"Започваме голям проект за дигитализация. Ще включим всички университети в страната, които имат желание. Ще направим национална база от забележителности, ще покажем страната си по модерен начин. Проектът е съвместен с няколко министерства, с НПО сектора". 

В предаването "12+3" министърът подчерта и работата върху бранд "България", като целта е да бъдат ангажирани най-големите платформи в света:  

"Дълги години страната ни беше популяризирана от туроператорите. Това ще остане, но искаме да наблегнем на бранд "България". Трябват ни седем думи, които да заковем на дъската и да кажем, че това са нашите неща, които ще рекламираме". 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.